Allmänt > Om Retroforum

"STATTESTIK" ???

<< < (17/30) > >>

nisse 8:
Det ser fortsatt bra ut ;)

ada:
Jag gjorde en jämförelse för skojs skull, nu när vi uppnått medlemsnummer 150,  den grafen ser ju så himla trevlig ut, man undrar vart vi är på väg liksom :)

kas:
Jag håller med så länge att det är kul, men mindre kul är alla som inte har gjort ett enda inlägg! Nu väntar många eller några på att det kommer "nånting", som till exempel SWS gjorde sina första häromdagen, Jag tror att han arbetar på annan ort, han kanske inte har bredband? Nå, det är alltså mer än 50 som inte har gjort något inlägg. Existerar dessa medlemmar verkligen eller väntar de ochså på sitt tillfälle ska dyka upp? ???

ada:
Först och främst ska man inte gnälla över folk som väljer att vara tysta, det står var och en fritt att välja vad man gör av medlemsskapet-precis som att man får avsluta sitt medlemsskap om man vill-

De som inte skrivit inlägg är 58 i medlemslistan av 146 (152 medlemsnummer har nu en diff på 6 personer = avslutade medlemsskap) Alla kan kolla detta genom att sortera medlemslistan på "inlägg"

Att 60% av medlemmarna skrivit inlägg är som jag sagt tidigare ett gott tecken, man kan grubbla mer över om medlemmarna är på riktigt när man är nere på 30-40 % som skriver inlägg, som på PES

Låt dom vara ifred som sagt, man ser ju att PES tjat om att medlemmarna ska skriva inlägg inte har effekt.

JJ:
De har nog planerat att skriva något i framtiden. Varför annars registrera sig? Skall man bara läsa så funkar det hur bra som helst utan registrering. Men skulle man ställa tillbaka inställningarna till hur det var i början (bilderna visades inte för ickemedlemmar) så är jag säker på att vi skulle få många fler medlemmar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion