Leksaker mm > Leksaker

Anjas dockhus

<< < (5/9) > >>

Anja:
Vilka justa "underreden"! Läckra lampor, helt klart. Tack för bilder och information. :)

Solvargen:
Även jag har nog ett liknande skåp som Anja har, som jag hade som barn. Tror dock att tapeterna kan skilja något. Köksinredningen jag har är nog den samma tror jag, tycker jag känner igen den. :)

Eftersom jag är pojke så har jag faktiskt aldrig tidigare berättat för någon att jag hade ett dockskåp som liten sex-sju år. Men jag kommer faktiskt ihåg att även mina jämnåriga kompisar tyckte det var kul att leka med dockskåpet. Vi hade dock inga dockor i det. Vi hade små porslinsfigurer av katter och hundar istället. Dockor hade nog känns lite väl flickigt för oss. :D

Anja:

--- Citat från: Hockback skrivet lör 17 nov 2007 16:50:00 ---Eftersom jag är pojke så har jag faktiskt aldrig tidigare berättat för någon att jag hade ett dockskåp som liten sex-sju år.

--- Slut citat ---

Vad fint att Du delade med Dig bara för oss.

Fjoll:
Jag kan bara säga suck stön och pust, ett sånt vill jag också haaaa!!! Roligt att du delar med dig! Jag samlar inte på dockhus eller möbler men efter att ha sett ditt vete katten... Nu har jag iof nog med problem att hålla barnen från att leka med min gamla Barbiedockor och vad skulle det inte bli med dockskåp ::)

Hej på dig förresten, Reseda! Så glad jag blev att träffa på Dig! Hade du inte nämnt Lilla Ä så hade jag inte förstått.

Anja:
Av det jag samlat på var dockhuset och dess inredning det roligaste. Jag har bara ett problem. Jag är för otålig. När jag väl bestämt mig för något, t ex ett dockhus, vill jag att det ska bli klart direkt. Jag gör en del felköp pga min otålighet! Hade jag inte haft så bråttom hade det kanske sett annorlunda ut ? Men när jag är färdig med ett "projekt" tappar jag sugen att fortsätta.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion