Allmänt > Om Retroforum

Välkommen till Retroforum!

<< < (2/9) > >>

ada:

--- Citat från: nisse 8 skrivet lör  8 sep 2007 11:40:21 ---Glömmde att tacka för inbjudan till detta forum ;)

--- Slut citat ---

Du är så välkommen så!

Chicaboom:

--- Citat från: Qruella skrivet lör  8 sep 2007 10:54:20 ---Tror det kommer bli ett roligt forum här!

Är medlem på "precis en sån" men det är så mycket gammalt dravel som jag inte är ett dugg intresserad av. ;)

--- Slut citat ---

Samma här! Med all respekt för "gammalt dravel", så är det mycket där som inte intresserar mig.

Själv har jag i första hand en 60-talsfetisch. Jag är intresserad av det mesta från den eran, allt från vinylskivor och kläder till porslin, möbler o.s.v. :)
Jag tackar och bockar också för inbjudan!

ada:

--- Citat från: Chicaboom skrivet lör  8 sep 2007 14:34:15 ---
Själv har jag i första hand en 60-talsfetisch. Jag är intresserad av det mesta från den eran, allt från vinylskivor och kläder till porslin, möbler o.s.v. :)
Jag tackar och bockar också för inbjudan!

--- Slut citat ---

Fetischister är alltid välkomna :) Vi får se till att lägga ut maxat med ögonfröjd, för allas vår tillfredsställelse :)

TonyR:
Jag är mest intresserad av 50- till 70-talsprylar, och tycker detta verkar bli ett bra forum! Besöker mest antikprat och PES, men där blir det för få intressanta inlägg, speciellt om 60- och 70-tals prylar.
Jag köper mest glasvaser -både svenskt och finskt, samt porslin, bestick, plast och keramik.

Har rätt nyligen startat en blogg där jag lägger ut nyfyndade prylar, kika in om ni har lust!
http://50till70.blogspot.com

ada:
Välkommen, skön blogg du har, Tony, jag måste bara fresta dej med en bild jag tog nyss som kommer att göra dej grön av avund :)

De vanligaste träffarna på "retroforum" leder till forum som handlar om retrospelmaskiner som atari, amiga, commondore 64, nintendo, därför har jag funderat på en sån kategori också

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion