Teknik & mekanik > Ljud & bild

Värde på dessa apparater?

<< < (3/3)

gitzie:

--- Citat från: Ficklampan skrivet tor 15 jul 2010 22:20:24 ---Hej hsd!

När jag klickade på länken kom jag till denna sidan, med texten "HTTP Error 404.0 - Not Found
The resource you are looking for has been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable."

--- Slut citat ---
Testa igen. Länken funkade för mig  :)

Ficklampan:
Det fungerade inte nu heller. :(

hsd:

--- Citat från: Ficklampan skrivet fre 16 jul 2010 06:50:08 ---Det fungerade inte nu heller. :(

--- Slut citat ---
http://www.nrhf.no/nrhf-TR.html
fungerar

Petrvs:
Är Kompaktanläggningen Philips 66 RH 837 kvar?


--- Citat från: Ficklampan skrivet tis 26 jan 2010 02:56:38 ---Häromdagen när jag "botaniserade" i kyrkans närradiostudio (nerlagd sedan ett antal år) hittade jag dessa "godsaker":

Kassettdäck:
Aiwa F350, relästyrt, renoverat med nya remmar och ny motor 1991
Akai GX-M30
Denon DRM-555

Skivspelare:
Hitachi HT-G2. Pick-up: "No-name", kanske Hitachis egen?
Yamaha P-220. Pick-up: CG-7700

Rullbandspelare (båda är sådana där gammla "skolbandspelare", med trähölje och grålackerad "topplåt", från någon gång på kanske 1960- eller 1970-talet, med en liten spak, i fyra "spår", som man manöverar bandspelaren med):
Tandberg B23 (för referensband)
Tandberg 14-41

Receiver:
Rank Arena R800

Radiodel:
Grundig T1850

Integrerad förstärkare:
Grundig V1850

Högtalare:
Grundig LB650 basreflex, basreflexöppning baktill

Mixerförstärkare:
Inkel MX991

Kompaktanläggning:
Philips 66 RH 837

Någon som känner till hur mycket de apparaterna är värda? Har de något större andrahandsvärde (Philipsanläggningen och Grundig-prylarna är nog inte så spännande...?)?

Några av de skulle pryda sin plats i min apparatsamling ;D... undrar om föreståndaren för secondhandbutiken jag jobbar låter sig "mutas" att ställa undan apparaterna tills kassan tillåter inköp ::)...

Tandbergbandspelarna ser exakt likadana ut, trots att de har olika beteckning. Någon som vet vad det beror på att de "heter" olika?

/Ficklampan

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion