Teknik & mekanik > Fordon

Snyggaste bilen?

<< < (5/10) > >>

pelle:
Tucker Sedan från 48.

Lee:
Jag gillar denna

Den är visserligen vit i verkligheten men vit är tråkig så jag ändrade den lite =)

Såna här gillar jag med:

kikarbara:
Ã…h, en sån bagge har min dotter bestämt att hon skall ha när hon blir stor. Tja, hon var nog inte mer än tre när hon bestämde detta och tanken håller i sig. Den skall vara rosa... Än så länge får hon hålla till godo med moped, hon fick en gammal scooter här i sommar; så fort hon har lärt sig åka lite på den så skall den bli... just det; rosa. (en sextiotalare av något slag, rätt rolig modell faktiskt, har nästan lust att lägga beslag på den...).

Lee:

--- Citat från: kikarbara skrivet ons 20 aug 2008 22:57:39 ---Ã…h, en sån bagge har min dotter bestämt att hon skall ha när hon blir stor. Tja, hon var nog inte mer än tre när hon bestämde detta och tanken håller i sig. Den skall vara rosa... Än så länge får hon hålla till godo med moped, hon fick en gammal scooter här i sommar; så fort hon har lärt sig åka lite på den så skall den bli... just det; rosa. (en sextiotalare av något slag, rätt rolig modell faktiskt, har nästan lust att lägga beslag på den...).

--- Slut citat ---

Fusk. Har aldrig fått några fordon av mina föräldrar och dessutom håller de sig till lite halvnya bilar. Inga snygga alls =)
Gamla moppar är snygga... Själv får jag nöja mig med att smygfota snygga bilar =)

kikarbara:

--- Citat från: Lee skrivet ons 20 aug 2008 23:10:12 ---Fusk. Har aldrig fått några fordon av mina föräldrar och dessutom håller de sig till lite halvnya bilar. Inga snygga alls =)
Gamla moppar är snygga... Själv får jag nöja mig med att smygfota snygga bilar =)

--- Slut citat ---

Men asså, någon fördel skall hon vill ha när hennes far och bröder råkar vara raggarpack hela högen liksom? Tänk vad hon har fått stå ut under årens lopp.. alla tråkiga cruisingar och annat de envisas med att dra runt henne på, stackarn.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion