Retroshoppen > Säljes

Retroauktioner på Tradera

(1/6) > >>

ada:
Jag har nu en massa auktioner ute på Tradera, är det nån pryl ni tycker är en snackis så kan jag fotografera mera och starta diskussion om det, medans de finns säg bara till!
(med anledning av en viss annan tråd, så är dessa inte saker som köpts för att säljas utan har ägts och älskats...)

http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=rauthing

(är det nåt jag gjort dumt och borde ändra på ovan traderare som jag är, så tar jag tacksamt emot tips)

Gila:
Snygg lampa av PO Ström... :)

ada:
Har lagt till lite retrogardiner och teakbrickor och en virrvarrbricka, mer grejer kommer...

nilit55:
Kul med tyger! Särskilt dessa gillar jag "Retro längder grå vit röd grön 190x57 cm 3st +2 kuddöverdrag" men behöver inte. Har flera fina själv som jag måste bli av med. Blir intressant att se vad man kan få för gardiner/tyger.

ada:

--- Citat från: nilit55 skrivet tor 13 maj 2010 11:59:03 ---Kul med tyger! Särskilt dessa gillar jag "Retro längder grå vit röd grön 190x57 cm 3st +2 kuddöverdrag" men behöver inte. Har flera fina själv som jag måste bli av med. Blir intressant att se vad man kan få för gardiner/tyger.

--- Slut citat ---
Jag säger detsamma, ska bli intressant att se hur det kan gå, retro lockar en del, men det går antagligen inte skyhögt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion