Retroshoppen > Säljes

Retroauktioner på Tradera

<< < (2/6) > >>

ada:
Jo gardinerna gick för 260 och Alsterforslampan för 1300 drygt. Tänkte passa på att tala om -då kamerabatteriet är på laddning- att det går ut auktioner de närmaste timmarn med uranglas från reijmyre, både Monica Bratt och Paul Kedelv, mera Monica Bratt, väggtavla av Mari Simmulson, 8 snoddas, en isikub mm.

Inte för att marknadsföra, det går bra ändå, men nån kanske blir ledsen som inte blivit tipsad...

http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=rauthing

Jo jag höll på att fotografera de sista prylarna i detta lasset, när batteriet tog slut, hann smätta av en bild på sideboardet, där de flesta prylarna går ut idag, suddig jäkla bild men ändå.

kikarbara:
Jag surar fortfarande för att jag missade utgången av dina auktioner. Jag ville absolut haft grytunderlägget som matchar mitt köksgolv.... (svartvittrutigt), och de röda..... Blir de inte skickade eller betalda så vet du...

nilit55:
Jag följde sidan ett tag och såg hur tygpriserna gick uppåt, men sen tappade jag bort den ett tag. Det är spännande att se tycker jag, jag minns några andra prylar som stack iväg rätt snabbt också. Skulle vara himla kul att kunna sälja på detta sätt. Köpa,hm? Nja, jo, men jag har inte plats. Men visst vore det kul med nya gamla prylar.  :D

nilit55:
Nån Kalle Ankasamlare borde väl dyka upp snart!  :)

ada:

--- Citat från: nilit55 skrivet sön 23 maj 2010 18:58:37 ---Nån Kalle Ankasamlare borde väl dyka upp snart!  :)

--- Slut citat ---
Min kompis som lämpat över detta parti till försäljning trodde starkt på sin Kalle Anka-pryl, vi får väl se.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion