Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
Reggis:
Jag har väl tidigare berättat om hur min mamma skickade mig på kurs att gå vackert, 10 veckor á 4 timmar per tillfälle. Jag kan springa 100 meter i högklackat med en bok på huvudet och vicka på rumpan samtidigt. Då menar jag högklackat, det här är inte speciellt högt skall du veta Nisse. Detta är en kunskap jag verkligen har haft nytta av kan jag tala om. Jag är mycket tacksam mot min mamma som tvingade mig till detta. Tvinga och tvinga, efter två kurstillfällen tyckte jag det var kul. Jag var nog 12 år när det begav sig.
ada:
Jag lärde mig själv att gå med bok på huvudet i högklackat, tog trappan ner till gillestugan och upp igen dessutom.
Du får öva på sånt du med, så du inte stukar dej i fortsättningen Nesse lelle :)
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 6 apr 2008 20:05:21 ---Äntligen är jag Retro, eller hur. Dagens fynd.
--- Slut citat ---
Woow, dessa var hur snygga som helst!!
convallaria:
jag blir grön av avund över di gröne. De borde ligga på skoavdelningen, Ada.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 6 apr 2008 21:34:16 ---Jag har väl tidigare berättat om hur min mamma skickade mig på kurs att gå vackert, 10 veckor á 4 timmar per tillfälle. Jag kan springa 100 meter i högklackat med en bok på huvudet och vicka på rumpan samtidigt. Då menar jag högklackat, det här är inte speciellt högt skall du veta Nisse. Detta är en kunskap jag verkligen har haft nytta av kan jag tala om. Jag är mycket tacksam mot min mamma som tvingade mig till detta. Tvinga och tvinga, efter två kurstillfällen tyckte jag det var kul. Jag var nog 12 år när det begav sig.
--- Slut citat ---
Faktum är att jag tror på kurser som de här, visste jag bara var det fanns en sådan hade jag skickat min dotter direkt. Tyvärr har vi inte så mycket stil och finess i vårt familjemönster, och jag tror att det är väldigt viktigt för en kvinna att kunna det här. Jag är altså inte ett dugg ironisk nu. Jag tycker inte att skomakare nödvändigtvis måste bli vid sin läst och det handlar trots allt om viktiga sociala signaler. De som ser skillnad på hållning och hållning bedömer utefter det, så är det bara. Dessutom är det bra för ryggen att kunna gå rätt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion