Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
Reseda:
Gitzie, JOHODÃ… hon klarar visst operationen. Hon är t o m glad för att den äntligen blir av. Våran Sune viskade det i örat på mig. Pussar till Shama från Albin o Sune och en kram till matte från mig :-*
Vi håller tassar och tummar för SHAMA
brodertuck:
Snäääälla Reggis, kan du inte ta en ny bild på ugglan och damen med neutral bakgrund och maila den till mej?
Vill gärna ha den bilden som bakgrundsbild på datorn.
gitzie:
--- Citat från: Reseda skrivet tis 15 jan 2008 23:46:43 ---Gitzie, JOHODÃ… hon klarar visst operationen. Hon är t o m glad för att den äntligen blir av. Våran Sune viskade det i örat på mig. Pussar till Shama från Albin o Sune och en kram till matte från mig :-*
Vi håller tassar och tummar för SHAMA
--- Slut citat ---
Tack :)
Reseda. du har blivit en fena på att fixa till texten ;D ;)
Reggis:
Brodertuck, skall göra det till helgen för då måste jag ha dagsljus om det skall bli bra.
Reggis
gitzie:
Bara helt kort. Ska inte blanda in katter i dagens loppisfynd ;D
Shama mår efter omständigheterna väl :)
Matte är däremot förbannad >:( Samma operation gjordes på svärfars katt för knappt ett år sedan. Kostnadsökning sedan dess: 1250kr!!! Totalt 5500kr.
Shama är förstås försäkrad och eftersom självrisken betalades när hon var sjuk i julas blir det "bara" 20% vi betalar.
Det är skillnaden i kostnad som jag reagerar över ??? Veterinären var inte tillgänglig när vi hämtade Shama, men jag tänker kolla upp det. I övrigt gillar jag för en gångs skull de två veterinärerna på kliniken. De är inte lika självgoda och inkompetenta som tidigare vi stött på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion