Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Loppisar

Referat loppisrunda i Vänersborg

<< < (3/3)

Tallen:

--- Citat från: ada skrivet lör 25 sep 2010 19:03:15 ---Kikarbara tvingade på mej en loppisrunda i vänersborg idag, och jag  var inte ledsen för det. Det var också en sammanstrålning med kvinnan bakom bloggen retro-tokig....

...3 st Oiva Toikkas Fauna-glas, 2 st blå Kaj Franck, 3 st Isi Gullaskruf.

--- Slut citat ---

Fina fynd, flera favoriter där måste jag säga...när vi var ner i somras hälsade vi på Retro-tokig med familj och jag såg då större glas i Kaj Francks serie, men Myrorna i Trollis ville inte sälja dem eftersom de stod i skylten... de hade glömt att prismärka dem med, annars hade jag nog kunnat övertala den som stod i kassan :) Tyvärr blev det inget där...vilket var synd!

Samlar du själv på ISI-glasen? Annars är jag sugen på att köpa dem om du vill sälja? Jag har några men skulle vilja ha fler... ;D

ada:

--- Citat från: Tallen skrivet mån 27 sep 2010 16:21:41 ---Fina fynd, flera favoriter där måste jag säga...när vi var ner i somras hälsade vi på Retro-tokig med familj och jag såg då större glas i Kaj Francks serie, men Myrorna i Trollis ville inte sälja dem eftersom de stod i skylten... de hade glömt att prismärka dem med, annars hade jag nog kunnat övertala den som stod i kassan :) Tyvärr blev det inget där...vilket var synd!

Samlar du själv på ISI-glasen? Annars är jag sugen på att köpa dem om du vill sälja? Jag har några men skulle vilja ha fler... ;D

--- Slut citat ---
De ligger redan ute på tradera (beroende på min ekonomiska formsvacka) så bjud på du :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion