Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Loppisar
Referat loppisrunda i Vänersborg
ada:
--- Citat från: brodertuck skrivet lör 25 sep 2010 23:43:36 ---Den blå gräddkannan kommer från Ã…fors och är ur serien Italia.
--- Slut citat ---
Tack käre broder.
ada:
--- Citat från: Retro-Tokig skrivet lör 25 sep 2010 23:16:57 ---Hmmm.... Håller på att knappa mig fram och åter i forumet. Hoppas jag gör rätt när jag provar att svara på det du skrivit här! :-\
Kanonroligt att fara på loppisraid mer er. Vädergudarna var väl inte riktigt samarbetsvilliga tyvärr men man kan ju inte få allt. ;D Plastkortet var übersmart.... Funderar på om jag ska lägga ut min röda bricka som jag köpte idag och kolla om någon har någon aning om ursprunget... Jag får knappa fram och tillbaka lite till känner jag ;)
--- Slut citat ---
Hjärtligt välkommen! Om det är krångligt att minska bilder till 150 kb, så kan du LÄNKA in den såhär (bilden är kvar på din blogg):
Högerklicka på bilden i din blogg, välj egenskaper, markera adressen (se till att få med alla rader), kopiera.
Klicka här ovanför på ikonen "infoga bild", då kommer [ i m g ] [ / i m g ] fram.
Mellan start och sluttaggen klistrar du in adressen till bilden
--- Kodstycke: ---[img]http://1.bp.blogspot.com/_GUNTFRlcO3E/TJ5CKoyWG0I/AAAAAAAAGvI/0LdKSNKEJ80/s400/loppis+021.JPG[/img]
--- Kodavslut ---
Resultatet ser ut såhär
Och man lägger gärna till en länk till platsen bilden är inlänkad ifrån: http://retro-tokig.blogspot.com/
Visst var brickan läcker folks?
kikarbara:
Tackar damerna för gårdagen, ett mycket trevligt event som jag mer än gärna gör om. Retrotokig har redan aviserat intresse för en guidning i Adas hemstad, något jag gärna hakar med på =)!
Ett mysterie dök upp i form av en värderad glasgrunka utan namn eller tillverkare. Bild dyker upp så fort jag tagit mig hem till min egen arena!
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet lör 25 sep 2010 19:03:15 --- Hur kan man missa (avfarten till) Vänersborg?
--- Slut citat ---
Det var inte vårt alls, men jag skall undvika att göra om det nästa gång! ;D
Retro-Tokig:
Tackar! Då har jag koll!!! Tror jag.... ::)
Brickan är en riktig karamell... Står just nu uppställd i vitrinskåpet och är bara snygg! ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion