Allmänt > Fria diskussioner
Antikaffären i den lilla staden.
Reseda:
l-tanten, stadd vid sån kassa heter det. (lilla pekpinnen rappar över pekfingrarna) ;D
Du och Reggis harde förutsättningar som kroppsligen behövs för att handla på dylikt sätt. Själv får jag nöja mig med att domptera handlarna med blicken ::)
nisse 8:
--- Citat från: Reseda skrivet fre 30 nov 2007 15:04:08 ---l-tanten, stadd vid sån kassa heter det. (lilla pekpinnen rappar över pekfingrarna) ;D
Du och Reggis harde förutsättningar som kroppsligen behövs för att handla på dylikt sätt. Själv får jag nöja mig med att domptera handlarna med blicken ::)
--- Slut citat ---
Du har ju lilla Ä som kan följa med, smälter dom inte då hjälper varken korta kjolar eller tindrande ögon ;)
loppistanten:
Nej!! Inga barn till sådana hemska gubbar!
Ok reseda - pekpinnen tar jag - man är aldrig för gammal för att lära.
Resten tar jag som en komplimang ;D
ada:
L-G tyckte jag skulle besiktiga den gamla bilen i kjol och högklackat, jag frågade om inte urringning räcker på mej, "joo...", men jag hann inte svida om, efter jag slängt i det uppladdade batteriet.
Det gick bra ändå, fick bara tvåa på skyltbelysningen och etta på handbromsen, så nu säljer jag den dubbelt så dyrt än jag sa obesiktigad
Chicaboom:
Haha, det första jag hade gjort när jag kommit hem hade varit att tvätta pantern som han hade pillat på med sina runkfingrar, huuuuu!
På tal om detta så hade vi en pittoresk liten butik runt hörnet där jag bodde i England som hade tre sorters varor i sitt utbud; cyklar, pistoler och begagnade(!) porrtidningar. Fräscht värre. Ifall någon undrar så handlade jag inte så mycket där. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion