Allmänt > Fria diskussioner

Äntligen har offentlig spisning kommet tillbaka.

<< < (3/5) > >>

kas:
 Tittar in morgonen, full fart ser jag. Efter att jag genomlidit detta spektakel till offentligt ätande, (inget fel på maten (kom nog inte från ICA), så är det skönt att få lite lungnare kring sig.
 Nu ska lite fordringar "drivas in" och sedan i morrn blir det flyg mot norr! Hade   8)

ada:
aha, en liten ledtråd till det kryptiska om att du vara upptagen med annat en tid, vännerna i forumet har undrat vad du menat, skriv gärna två rader om vad du ska hitta på :)

änglautanskor:
Ni ska inte vara så nyfikna ,Kas och jag reser bort tillsammans för att utforska det positiva med vårt nya klimatlöfte, som odla ditt eget ris på översvämmad mark, mata din hare med rött eller vitt vin odlat nära din egen arbetsplats  osv.

Obs! bara bus! från mig!!
kram från mig.

änglautanskor:
Obs! trist nog har inte kas och jag något tillsammans, kan  bero på att Kas är så himla lång och stilig, samt är gift med sin kvinna och har små barn , som är ganska korta idag, men förmodar att dessa korta barn förhoppningsvis växer till sig och blir längre så dom själva kan gå  på toaletten och kissa!

ada:
Ängla hjärtat, det börjar låta tossigt om dej, tror Kas barn kissar själva sen länge :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion