Allmänt > Om Retroforum

Virusprogram

(1/9) > >>

Fjoll:
Jag har haft en hel del problem runt mitt virusprogram allt från det jag installerade till för ungf 2 månader sedan. Tänkte bara informera den som gitter lyssna (ähh, läsa menar jag). Hade tidigare F-secure och visst fungerade det som virusprogram men de andra programmen (och jag har en hel del) blev det sämre med. Det mesta gick rätt så långsamt, både att ta hem post och att öppna en webbsida. Även andra program påverkades. Har sedan 2 månader bytt till NOD32 och problemet försvann. Jag visste iof att F-secure var problemet men ville inte byta pga olika anledningar. Nåväl, nu har jag kört det nya i 2  månader och det är mycket bra och realtidsgenomsökningen har blivit så mycket snabbare. Tänkte bara, ifall någon har problem med en seg pc ....

convallaria:
Ja, usch den segar på, men jag har Norton.

JJ:
Jag kör hardcore - har inget virusskydd alls.

Fjoll:
Tuff guys don't eat suchi! Inte heller kör de utan virusskydd ;D
ps. även Norton segar ner, därför bytte jag en gång till F-secure.ds

pps. Kanske har herrn (för visst är det en herre) även sur mage, men det är coolt att ha ont ;) hälsn Fjoll Losec Mups

ada:
Du kommer inte att bli glad JJ när du drabbas, ladda ner nåt gratisprogram, efter tre månader Norton som ingår i datorköpet, kör jag AVG, det funkar bra. (och Norton tycker även jag kan ställa till med en hel del seghet)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion