Allmänt > Fria diskussioner
GOD JUL
JJ:
Det är faktiskt det enda julkortet som jag någonsin har skickat, men när jag såg det på stan så var jag bara tvungen att köpa och skicka det eftersom det passade så perfekt på flera sätt.
Jag kommer nog att göra ett datoruppehåll över jul, även om jag skall vara hemma den mesta av tiden. Om abstinensen blir svår så kanske jag tittar in för att se om något har hänt här, men jag antar att många av er har annat för er i juletid ni också.
Reggis:
God jul.
ada:
--- Citat från: nisse 8 skrivet tor 20 dec 2007 19:51:41 ---Det finns inga fina kort nu när man tittat på ditt :-*
--- Slut citat ---
Fjäskis :) Ta nu ett foto eller nåt och kasta dit lite God Jul du också :) Jag får väl göra ett "riktigt" julkort jag med :)
Anja:
--- Citat från: ada skrivet tor 20 dec 2007 16:59:27 ---(ska jag jag skicka till admin PES och AP ?
--- Slut citat ---
Självklart!
kas:
"Hemma"! Gräsänkling från imorronkväll, men jag är van att lida...Det har inte blivit mycket gjort idag, men lite laptop har det blivit, Jamila har nog funderat på vem som dök in som Jamila mellan hennes inlägg i hennes sätt att skriva, efter ett tag kom en kommentar att Jamila 2 var med, många blev nog arga för jag fräckade till det till Jamilas sängkammare och sen bröt jag av för det var dags att åka, nu tror jag tråden är borta, men kul var det att spökskriva med henne!
För Dig ADA! jag sjunger:Du gör som Du vill Louise, ang. bilder.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion