Allmänt > Fria diskussioner
FengShow for nerds. (Eller Feng shui för samlare?)
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet lör 29 dec 2007 20:17:40 ---Nu kom minnet tillbaka, det gjorde du ju, frågade efter dom där...
Jag funderar om det ska vara en kategori för sig, och man har olika avdelningar dessutom, efterlyses, bytes, bortskänkes, men sen kan ju nåt vara antingen efterlyses eller bytes så det kanske är överflödigt?
--- Slut citat ---
En efterlysning kan ju bli en bytes på vägen även om det inte var tänkt från början? Och det kan vara bra att veta att den och den personen samlar på det och det, eller söker en sån och så springer man på den för en spottstyver på en loppis eller dyligt? Eller hör någon som har. Därför kan det vara bra med en koncentrerad sådan tråd, ett sätt att ochså hjälpa varandra lite på traven där vi sitter i olika landsändar allihop?
Men jag håller med dig om till salu, för det finns andra forum för det. Tradera och blocket fungerar ju jättebra för sådant...eller varför inte samlaren.org.
Anja:
--- Citat från: convallaria skrivet lör 29 dec 2007 15:46:16 ---Jag ska inte slänga mina A&A, men tycker det är patetiskt av mig att fortsätta prenumerera trots att jag uppenbarligen slutat läsa.
--- Slut citat ---
Släng dem! Och säg upp prenumerationen.
JJ:
--- Citat från: Anja skrivet lör 29 dec 2007 21:59:34 ---
--- Citat från: convallaria skrivet lör 29 dec 2007 15:46:16 ---Jag ska inte slänga mina A&A, men tycker det är patetiskt av mig att fortsätta prenumerera trots att jag uppenbarligen slutat läsa.
--- Slut citat ---
Släng dem! Och säg upp prenumerationen.
--- Slut citat ---
Slänga dem vore väl synd! Ta med en tidning varje gång du gör nr. 2 så kan du åtminstone bläddra igenom den och se om det finns något intressant däri. Hittar du inget - säg upp prenumerationen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida
Gå till fullversion