Allmänt > Fria diskussioner

Klagotråd

(1/15) > >>

kikarbara:
Jag känner verkligen för att klaga över tillvaron just nu. Så jag startar en tråd för allmän beklagan, kanske finns det fler som sitter och tycker synd om sig själva.

Jag har åkt på ett elakt och taskigt virus och har varit halvt utslagen senaste dagarna med feber och ledvärk och yrsel... Och så har jag tandvärk och har åkt på en förkylning med. Och massa jobb som ligger väntar på att jag skall bli pigg och alert igen, men hur kan jag bli pigg och alert när jag på förhand vet att jag ligger hjälplöst efter min egen tidsplan???

Och så ogillar jag talesättet "det hjälper inte att klaga" skarpt. För det gör det visst det. Så fort man har klagat tillräckligt ihärdigt så känns det genast mycket bättre. Så det så!

kas:
Här är det man klagar på admin, inte på sig själv! ;D

kikarbara:

--- Citat från: kas skrivet ons  9 jan 2008 14:15:50 ---Här är det man klagar på admin, inte på sig själv! ;D

--- Slut citat ---

*asg*. Stackars admin får vi ju klaga på i alla trådar, så den här kan vi gott använda till att beklaga oss egna små stackars själar och lekamens.

Reseda:
kikarbara, Det finns många som har det värre än du..................

Men, vad i hela friden hjälper det dig?
Jag förstår hur du känner dig. Vi åkte på den här ilskna virusen på julafton. Den går bara runt i familjen hela tiden. Idag ligger mågen för andra gången. Dottern för första. Här i huset har vi feber, ledväkoch illamående till och från. Går inte ens att bestämma sig för att åka till affären och handla dagen därpå, för då mår man kanske pyton igen.

Tack och lov för de sköna plädarna vi köpte oss som julklapp och att soffan är bekväm att ligga i.
(Något lite positivt måste jag ha med: Det TÖAR!!)

kas, du hann emellan kb inlägg. Du får en riktig känga för KLAGA på ADMIN!! ;D

kikarbara:
Och nu måste jag bara beklaga mig lite igen. Sökte på herr vintage (kläder) avslutade och högsta pris bara för att se vad som var gångbart utöver lyle&scott och petroffjackor... och så hittar jag en auktion från en annan säljare med bild på min son... visserligen har jag en tjusig son förstås (fast man ser bara hans baksida) men tillhör det inte god ton att fråga om man får använda bilden? Tror dock att det var samma vara, som jag själv har sålt för ett år sedan, men ändå...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion