Allmänt > Fria diskussioner
Klagotråd
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet ons 9 jan 2008 14:20:49 ---kikarbara, Det finns många som har det värre än du..................
--- Slut citat ---
Hrm. Nu låter du som min sambo när jag till buds tar tillfället i akt att beklaga mig över saker och ting... "det finns de som har det värre..." *hrmpf*. Det vet jag väl att det finns. Och jag lovar att tänka på dem om tio minuter när jag har fått klaga av mig själv först. Det måste man trots allt få mellan varven, för det är rätt så skönt efteråt. ;D
Reseda:
Det hade varit värre om säljaren slängt bilden på din sons bak i papperskorgen och sedan spytt på den. DÃ… kan du klaga ;D
mvh Optimisten
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet ons 9 jan 2008 14:25:53 ---Det hade varit värre om säljaren slängt bilden på din sons bak i papperskorgen och sedan spytt på den. DÃ… kan du klaga ;D
mvh Optimisten
--- Slut citat ---
*hrmpf* Jamen det står var och en fritt, bara jag slipper att se eller höra talas om det...
Reseda:
"Det finns många som har det värre än jag.................." säger de som vill lida heroiskt. Då efter att de beklagat sig i 15 min. Det var det jag hade i tankarna. Det känns väl för farao lika hemskt även om man vet att andra har det värre.
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet ons 9 jan 2008 14:28:34 ---"Det finns många som har det värre än jag.................." säger de som vill lida heroiskt. Då efter att de beklagat sig i 15 min. Det var det jag hade i tankarna. Det känns väl för farao lika hemskt även om man vet att andra har det värre.
--- Slut citat ---
Tack! Preciiis! Mitt eget skoskav skaver värst i min egen sko, liksom.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion