Allmänt > Fria diskussioner

Klagotråd

<< < (9/15) > >>

nisse 8:
Som jägare måste jag också få komplettera Zipens inlägg, det finns "jägare" som bara är med och alldrig skjuter, men ta en plats ska dom och köttandel ska dom ha :o

Här är jag vid en tjur för några år sen 8)

kikarbara:
Jag måste beklaga mig lite till... jag bestämde mig för att bli frisk, och visst hade jag en förbättring dagen därpå... måste varit som i lördags? Igår jojjade jag ner i hälsotillstånd igen... känns som en bihålsinflammation på gång dessutom.
Nu vill jag inte mer. Nu orkar jag inte mer. På tal om jägare; ett barmhärtighetsskott någon? :-\

Igår mäktade jag med att kliva upp på övervåningen och hämta tre glaspjäser, steka en omgång våfflor, och sen var jag klar för nedräkning. Idag har jag klarat av att åka in till stan och att hälsa på hos min syster, som tog emot mig min ohälsa till trots; under tiden en av mina söner lekte i två timmar med en kamrat. Och mycket mer än så blir det nog inte idag...

ada:
Det funkar bra att provocera, då kommer klagomålen från jägarna fram :) Egentligen var det väl inte så svårt att uppfatta att jag retades med Kas eller?

nisse 8:

--- Citat från: kikarbara skrivet sön 13 jan 2008 15:34:43 ---Jag måste beklaga mig lite till... jag bestämde mig för att bli frisk, och visst hade jag en förbättring dagen därpå... måste varit som i lördags? Igår jojjade jag ner i hälsotillstånd igen... känns som en bihålsinflammation på gång dessutom.
Nu vill jag inte mer. Nu orkar jag inte mer. På tal om jägare; ett barmhärtighetsskott någon? :-\

Igår mäktade jag med att kliva upp på övervåningen och hämta tre glaspjäser, steka en omgång våfflor, och sen var jag klar för nedräkning. Idag har jag klarat av att åka in till stan och att hälsa på hos min syster, som tog emot mig min ohälsa till trots; under tiden en av mina söner lekte i två timmar med en kamrat. Och mycket mer än så blir det nog inte idag...

--- Slut citat ---

Varsågod Frun

kikarbara:

--- Citat från: nisse 8 skrivet sön 13 jan 2008 15:45:41 ---
--- Citat från: kikarbara skrivet sön 13 jan 2008 15:34:43 ---Nu orkar jag inte mer. På tal om jägare; ett barmhärtighetsskott någon? :-\

--- Slut citat ---

Varsågod Frun

--- Slut citat ---

Tack  :-* Det var precis vad jag behövde... *asg*

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion