Allmänt > Fria diskussioner

Älskvärdatråden

<< < (6/10) > >>

Reseda:
Reggis och Anja, kul att vi har varsin favoritbild. Jag har valt min bild p g a den kraft som lilla Ä utstrålar genom sin hållning. "Passa er grabbar, försök inte med mig" och "Jag är minsann stark som tjej!"  :D

gitzie:

--- Citat från: Reseda skrivet mån 21 jan 2008 15:40:20 ---Hon är fasligt go´lilla Ä.  :-*

--- Slut citat ---
Gudars skymning vad hon har vuxit  :o :o
 Du mormor, med de ögonen hon har dröjer det inte länge förrän du får hala fram hagelbössan och jaga bort grabbar i flock ;D Det är lika bra du lägger dig i träning  8) 8) :P

Reggis:
Hon ger ett intellektuellt intryck på den bild jag valt.

ada:

--- Citat från: änglautanskor skrivet mån 21 jan 2008 21:11:52 ---Puss igen! fortfarande så myser min svart/vita Beatlesklänning nånstans i Adas Garderob, men självklart får Ada låna min Beatlesklänning om jag bara får tillbaka den i samma skrynkliga skicK som Ada lånade den
Eftersom jag ändå är här och trivs med sällskapet , så myser jag med er alla och vill gärna veta en  något mindre mysigare fråga

--- Slut citat ---

Detta  var altså kodspråk för att bilderna väntade i mailen, utlagt nu under Kläder

Reseda:
Gitzie, med den viljan som lilla Ä har och förtjusningen i killar (E-type m fl.) så lär mormor inte ha mycket att säga till om. Kanske våffeljärnet bör putsas upp??! :o 8)
Ja, växer gör hon fort som bara den. Medveten liten tös som ÄLLLLSKAR att posera framför kameran.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion