Författare Ämne: Forumförbättring  (läst 3046 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Forumförbättring
« skrivet: mån 14 jan 2008 16:42:34 »
Har nu äntligen kryssat för rutan som tar bort citat i citat -jag såg härom dagen att alternativet fanns att kryssa i på administrationssidan...
 
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Forumförbättring
« Svar #1 skrivet: mån 14 jan 2008 16:44:05 »
Har nu äntligen kryssat för rutan som tar bort citat i citat -jag såg härom dagen att alternativet fanns att kryssa i på administrationssidan...
 
jag har ju sett att det har orsakat problem, blir bökigt när man försöker radera för at man inte vill ha med hela citatet
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Forumförbättring
« Svar #2 skrivet: mån 14 jan 2008 16:45:50 »
jag har ju sett att det har orsakat problem, blir bökigt när man försöker radera för at man inte vill ha med hela citatet
Men nu som ni ser följer inget citat i citat med!

Förut såg det ut såhär:

Har nu äntligen kryssat för rutan som tar bort citat i citat -jag såg härom dagen att alternativet fanns att kryssa i på administrationssidan...
 
jag har ju sett att det har orsakat problem, blir bökigt när man försöker radera för at man inte vill ha med hela citatet

...men det slipper vi hädanefter

Och använd nu gärna citering så man ser vad ni svarar på, nu när det inte blir nästlat som det heter, kan ni nog också se tydligare var man kan radera mellan quote] och [/quote   om man inte vill ha med hela citatet!
« Senast ändrad: mån 14 jan 2008 16:49:22 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Forumförbättring
« Svar #3 skrivet: mån 14 jan 2008 21:04:39 »
Alltid bra med förbättringar!

Jag vet inte om det är ett allmänt önskemål, men en sak som man kanske kan ändra på är ordningen på inläggen i ett ämne. Som det är nu kommer det nyaste inägget sist - man måste klicka på 2:an om inläggen är fler än vad som får plats på en sida. Jag hade önskat att det senast skrivna inägget i ett ämne kommer först. Kanske går detta att välja själv i någon personlig inställning kom jag på nu?

gitzie

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 888
    • Visa profil
SV: Forumförbättring
« Svar #4 skrivet: mån 14 jan 2008 21:18:56 »
Om du går in på din profil och i vänsterkanten klickar här:
"Utseende- och layoutinställningar" kan du bocka för det i en ruta ;)
There is just a slight difference between "hobby" and "mental illness" ;o))