Allmänt > Fria diskussioner

Julen ut

<< < (2/7) > >>

Anja:

--- Citat från: ada skrivet ons 16 jan 2008 23:30:08 ---Det är alltid samma sak med dessa granar från nere på hörnet,

--- Slut citat ---

Byt hörn! ;)

ada:

--- Citat från: Anja skrivet ons 16 jan 2008 23:24:10 ---Att komma ner (jag sover på 2:a våningen) på morgonen och känna lukten av nykläckt gran, som dessutom står där och lyser - det är skönt.

--- Slut citat ---

Var du på övervåningen i två veckor eller? Du har inte varit här på jättelänge ju, saknat dej :)

kas:
Ja herre du milde, de hugger granar redan okt/november för att hinna få fram antal och köra fram. >:(
Granar ska muntras upp med träsprit, då sjunger dom julsånger. ;D

Fjoll:
Just det Anja, även jag har saknat dig och började smått befara att du är densamma som jag hamnade i en liten diskussion på AP, hujedamig. Det är lite smått obehagligt när man inte vet men å andra sidan står jag alltid för mina åsikter men är kanske något mer nedtonad när det är någon jag "känner" och framförallt sett kan dela med sig av sina ägodelar/kunskaper och det har du verkligen gjort här.

Ada, om du har bil, bege dig en bit utanför stan sent på natta. Tjyvtagna julgranar barrar ALDRIG! Visst är det märkligt men jag har aldrig hittat en fin gran på mina egna marker det gör däremot många andra ;D

Anja:

--- Citat från: ada skrivet ons 16 jan 2008 23:36:05 --- saknat dej :)

--- Slut citat ---

Jag har saknat Dig med.

Jobb, jobb, jobb. Var är livet?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion