Självklart skall du skänka den till mig *glorian på sned*. Men om du har bestämt dig för att inte behålla den så är mitt tips antingen att du lägger den på tradera och slipper hantera budgivning etc själv. Det får du göra om du lägger den på blocket, men det fungerar det med. Det är dock inte sååå roligt om man har flera superintresserade köpare som dels sitter och höjer sitt bud hela tiden och sen inte kan vara riktigt säker på om du trissar upp priset falskeligen eller om det verkligen går seriöst till.
En välgörenhetsinrättning, javisst, men hur hittar man en sådan som gör något vettigt utav den försäljningsmässigt och som inte hänger ut den på en galge för 25:-? Om inte den går på teve, så tycker jag inte att det är det du skall göra med den i första hand.
Ett annat sätt är att själv bestämma ett pris i förväg, "det här vill jag ha" och sen vara glad när första bästa kommer och vill ge detta för den. Något kul kan du säkert göra för pengarna, så jag tycker tyvärr inte *snyft* att du skall sälja den billigt eller skänka bort den. Den är inte lätthittad liksom. Och lägger du ut den på annons eller auktion så kommer jag att få sitta och slåss hårt med flera som säkert vill ha den lika mycket som jag... och Fjoll.