Allmänt > Fria diskussioner
Vad har du för bakgrundsbild?
Reggis:
Aldrig tidigare har något så sanningsenligt presenterats på nätet Fjoll. Det är precis min uppfattning.
Annars så har jag Ida som bakgrund och mellan varven brukar jag lägga in en bild på några travar med sedlar för att hetsa upp mig lite.
Drömde förresten en härlig dröm i natt. Jag kom in i ett hus och öppnade en dörr. När jag öppnade dörren så vart jag nästan begravd av sedlar. Gick till nästa dörr i huset och där var det precis likadant. Hela huset var i princip proppfullt med pengar. Sen gick jag ner i källaren och där i några burar förvarades ett gäng med jätteläckra nakna killar. En av dem var mycket lockande och hade en sån där fast härlig stjärt som man bara inte kan se sig mätt på.
Han kom för övrigt fram till mig och jag stack in min fot under gallret varpå han kastade sig till marken och kysste den. Jag tog då fram en nyckel, och här hänger jag inte riktigt med, varifrån den kom, för jag var naken. Jag hade just öppna buren lagt mina händer på hans stjärt för att förlusta mig med läckerhäcken då den förbenade väckarklockan ringde. Är det inte typiskt.
ada:
Var inte jag med i drömmen då? Kom och censurerade precis när det började hetta till ;D
convallaria:
--- Citat från: kas skrivet tis 22 jan 2008 13:06:53 ---Convaljen, ett litet tips bara var i Ã…ngermanland? ???
--- Slut citat ---
Graninge
brodertuck:
Dagens garv Fjoll! Har mailat tjejen och bifogat bilden, samt bett henne brodera en sån ;D
Reggis:
Det är klart att det var du som var väckarklockan i min dröm Ada, förbenade sabotör. Fast det gjorde inte så mycket för jag rullade bara över i sängen bredvid och där var flaggan redan hissad i topp. Det var bara att sätta sig på stången och glida.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion