Allmänt > Fria diskussioner
Introvert vs extravert
Fjoll:
Ja, gör det du också, Kikarbara har lagt ut länken här ovanför men glöm inte delge oss :-*
Chicaboom:
Jag gjorde ett nästan två timar långt Myers-Briggs test i samband med att jag bytte jobb för ett par veckor sen, och om jag inte är helt fel på det fick jag sifferkombinationen ENFP (tor jag i alla fall, svårt att komma ihåg en sifferkombination när man inte minns exakt vad bokstäverna betyder). Snubben som jag gjorde testet med hade i alla fall verkligen koll på läget. Efter att jag svarat på alla frågot hade han en lång utläggning om hur han trodde jag var som person, allt från hur jag reagerar i olika situationer till hur rörigt det är i min garderob. :o Han träffade verkligen mitt i prick på det mesta, men kort sammanfattat konstaterade han att jag är kreativ, extrovert, känslostyrd och smått oorganiserad.
Fjoll:
Ha, vi är nog varandras motsatser du och jag i likhet med Reseda och Ada vs mig. Icke desto mindre en spännande kombination. Det är rätt så kul (tycker jag) att gissa andras profil. Kikarbara, har jag inbillat mig, är den stort som har en liknande profil som vad jag har. Jag kan ha fel, det är som sagt bara en gissning.
kikarbara:
--- Citat från: Fjoll skrivet lör 26 jan 2008 10:52:30 ---Ha, vi är nog varandras motsatser du och jag i likhet med Reseda och Ada vs mig. Icke desto mindre en spännande kombination. Det är rätt så kul (tycker jag) att gissa andras profil. Kikarbara, har jag inbillat mig, är den stort som har en liknande profil som vad jag har. Jag kan ha fel, det är som sagt bara en gissning.
--- Slut citat ---
Ã…h, det blev genast spännande att göra testet. Skall försöka göra det under kvällen idag efter att alla plikter och måsten är genomförda...
Nu tänker jag bli ot; men det var de fyra största barnens fars helg idag, och han ville ha med sig vår minsta son, så vi har varit heeeelt barnfria inatt. Och gissa om vi har passat på?? :D
Vi tittade på TEVE till klockan tre inatt, och det var jätteskönt att veta att man inte måste upp dagen därpå!! ;D (om någon tror att vi passade på något annat, så skam dig! ;) ).
Fjoll:
Jaa, skam på mig som givetvis drog mina slutsatser, barnfritt någon morgon är ALDRIG fel, bara passa på o njuuuuuta ::)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion