Allmänt > Fria diskussioner

Mattor och kattor

<< < (7/8) > >>

Chicaboom:
Tre saker kan jag inte vara utan i mitt hem; mattor, kattor och krukväxter.  :)

Reggis:
Jag har "beduinhyllor" hemma Convallaria, flera stycken. Nu fattas bara tältet i vardagsrummet. Så här ser en youmudhylla, beduin style,  av hög kvalité ut. Överst framsidan, under den baksidan där man plockar in prylar i facket.

änglautanskor:
Hmmmhum!!Tur att du inte jobbar på skattemyndigheten, eller hmmmm? Kanske du jobbar där?

Reggis:
Nej jag jobbar inte på skatigmyndigheten så jag har tur Änglautanskor. Inte för att jag vet varför det är tur men jag tror dig. Verkar vara ett tråkigt ställe att jobba på så det är nog tur i alla fall. Har du också tur? Eller plågas du som skattearbetare. Heter det skattearbetare föresten eller kanske skatterist eller kanske skattetrist eller varför inte skafferist. 

convallaria:

--- Citat från: Reggis skrivet tor 31 jan 2008 22:14:59 ---Jag har "beduinhyllor" hemma Convallaria, flera stycken. Nu fattas bara tältet i vardagsrummet. Så här ser en youmudhylla, beduin style,  av hög kvalité ut. Överst framsidan, under den baksidan där man plockar in prylar i facket.

--- Slut citat ---
Mmm, snyggt. Jag har en som är ganska lik din, men omsydd till kudde. Försökt leta flera, men det var länge sen jag hittade någon fin.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion