Allmänt > Fria diskussioner
Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar januari, eller hur många tror ni?
kas:
Jag har tagit del och ej förstått! Det är mitt svar på det felaktigt placerade inlägget...Därmed torde jag ha bevisat att jag har minst lika hög kompetensnivå som ni andra som skriver hur som helst, var som helst, och när det faller er in...Dessutom vägrar jag i likhet med andra, för jämlikhetens skull att ändra och flytta inlägget till rätt ställe! Nån djävla ordning får det väl vara... ;D
kas:
Jag åberopar JÄV! Reseda bör genast kopplas bort från sitt självpåtagna uppdrag...Köksuppdrag torde vara lämpligt några timmar framöver...Göteborgsmaffian har större kunnande och torde lämpligen ta över ärendet! :D
ada:
Det går illasinnade rykten om att suomimaffian styr forumrådet, ei perkele ole totta! ("det är för faderlund inte sant")
Reggis:
Det är så jag uppfattar det eftersom jag blivit bestulen på min seger i den här tävlingen. Inte nog med det jag har dessutom oförtjänt blivit bespottad, hånad och uthängd som fuskare. Inga andra än soumimaffian skulle kunna bete sig så här. Därför är min bedömning att det inte bara är ett rykte utan fakta.
Reseda:
Reggis, Förutom att bestraffningen hävs med omedelbar verkan kommer vi att yrka böter.
Dessa sätts in på mitt Bg. Sedan hörs vi om lämplig tid och plats. (Böterna bör täcka en flott SPA-vistelse för 2 pers)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion