Allmänt > Fria diskussioner
Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar januari, eller hur många tror ni?
ada:
Nu är det ju så att åklagaren och fuskinstansen har mutat domaren och forumrådet med ett starkt löfte om att unna sig nåt riktigt gott i helgen så domslutet står fast ;D
Reseda:
HAHAHA, DET kan medföra RETRO-förbundsbestraffning. Tagande av muta. JO jag tackar för erkännande skriftligt.
Nu funderar jag på, hur många som inte förstår att vi bara skojar och har roligt tillsammans ??? ???
ada:
Forumrådet lovar ha tunga förhandlingar om mutbrottet över en gourmetmiddag i helgen :)
Reggis:
Tack Reseda äntligen en person som förstår att man kan inte lägga till regler i efterhand som vissa här ägnar sig åt. Min gissning var registrerad innan tävlingen var avgjord och i god tid innan klockan 24:00.
Jag tycker det är upprörande att för att då lura mig på min rättmätiga seger så skapas det nya regler. Plötsligt så får man inte använda forumets olika funktioner utan att bli anklagad för fusk. Det värsta är inte att jag blivit snuvad på segern och den rättmätiga berömmelsen den skulle ha gett mig utan det är att bli anklagad för fusk.
Skulle jag, Reggis, fuska mig till en seger, aldrig. Kan jag inte vinna med tillåtna medel så erkänner jag mig besegrad. Men i det här fallet så är det bara så att vinsten är min och äran skall tillfalla mig och bara mig.
Jag undersöker just nu vilka rättsliga åtgärder som kan vara lämpliga för att tvinga fram ett korrekt resultat. Det är antingen Konsumentverket eller Datainspektionen. Själv tror jag att jag kommer att vända mig till konsumentverket eftersom det hela är utlyst som en tävling där en annan person utropats som segrare på min bekostnad. Jag är upprörd. Denna sinnesrörelse som den felaktiga fuskanklagelsen föranlett har orsakat och fortsätter att orsaka mig själslig skada. En skada för vilken jag kommer att begära ett stort skadestånd.
Reseda:
Reggis, som varande din försvarsadvokat i ärendet, föreslår jag, att vi vänder oss till RIN.
Denna instans är väl bevandrad i handhavandet av ärenden gällande fusk.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion