Författare Ämne: Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar januari, eller hur många tror ni?  (läst 17858 gånger)

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Inte för att JAG vill fuska alltså men......
96693 nu!
« Senast ändrad: tor 31 jan 2008 15:01:03 av Reseda »

kas

  • Gäst
Ja, jag ser att en viss sign. sitter och tittar, då får den pers. i det närmaste rätt! Men just hade jag kommit nära nog, nu är väl inte första pris så där enormt stort, så de kan jag leva med! ;D :D ;)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
OK, nu fick jag tänka lite

Januari månads sidvisningar blev anmärkningsvärda 98 496

Jag känner att jag lägger ner min gissning, då jag ju haft de där siffrorna framför mej och det känns osjysst när det kom så nära 98 700....

Regg bestämmer jag lägger ner sin röst också, för hon har fuskat  ;D Säkert doping det är frågan om :)

Tänk att jag sparade röstläget efter jag sa att man inte fick gissa längre... Undrar varför jag tänkte på det....  ??? Bild nedan.

Då hamnar Nisse 8 med sina 98 001 närmast 98496 knappa 500 ifrån. Grattis!

Domino god tvåa med sina 99 050 drygt 500 ifrån

Reseda blir god trea med 97 237 drygt 1200 ifrån


Grattis alla! Jag vill åka runt och hänga en glänsande guldmedalj på er alla egentligen :) Som man gör med knattelag, det känns som det är det ibland :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
ada, säg bara till, så fixar jag medaljer!

STORT GRATTIS till vinnaren!

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Nu är jag ilsk, förorättad ja rent ut sagt förbannad utav denna misskreditering och de falska anklagelser som slungas ut mot mig. Att jag skulle ägna mig åt fusk, tvvi. Vad finns det för bevis? Inga alls utan här tar man bara hedern och äran av migk så där rent av utan några som helst bevis.

Dessutom, vilket är ytterst allvarligt, så ges det spridning utav dessa allvarliga anklagelser utan att den anklagade på något sätt fått någon som helst chans att försvara sig. Maken till maktövergrepp har mänskligheten sällan skådat.  Vad är fångarna på Gantanamo jämfört med detta övergrepp på de mänskliga rättigheterna? En rättegång i Kina är rena föredömet jämfört med den behandling jag har utsatts för här.

Jag kommer naturligtvis inte att finna mig i dessa misskrediteringar och falska anklagelser utan håller redan på att författa en skrift till den internationella domstolen i Haag. Jag är övertygad om att mitt ärende kommer att få förtur för den här typen av övergrepp mot mänskligheten, det vill säga mig, kommer naturligtvis att beivras. Historiens dom över detta övergrepp kommer att bli hård.

kas

  • Gäst
Gissningslek
« Svar #20 skrivet: fre 1 feb 2008 09:54:35 »
Jag förväntar mej att det hårdaste straffet döms ut mot REGGIE! Inte för fusket som sådant, men att hon utan pardon tar sig ton och sätter sig upp mot Admin, igen! Som naturligtvis kommer att utdöma ett kännbart straff för övertrampet. Straffet borde bestå av hon åläggs att fortsätta "sparka" in redan öppna dörrar i stor stil ett tag framöver, det skulle hjälpa henne in på den sanna och rätta vägen! ;D

Domino

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
Tackar och bugar... känner medaljens tyngd runt halsen Ada...
Glad och nöjd över att jag inte fuskade!
Kom igår på att man ju faktiskt kunde gå in och ändra sin text i meddelandet, men som tur var så höll jag fingrarna i styr, vissa andra kunde ju inte låta blir förstår jag!  ;D

kas

  • Gäst
Så gick det nog inte till, däremot så var det några som tittade flitigt på trådarna för att öka siffrorna, men även gästerna kan påverka detta, för det gäller att veta när man skulle sluta slumpmässigt! Men det var ju kul!

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Så gick det nog inte till, däremot så var det några som tittade flitigt på trådarna för att öka siffrorna, men även gästerna kan påverka detta, för det gäller att veta när man skulle sluta slumpmässigt! Men det var ju kul!

Vad gulligt, jag ser framför mig en pojkaktigt trumpen Kas  :), som känner att folk tittade runt och höjde siffrorna och fick det att passera ditt lagda bud....

Nu var inte besökssiffrorna över förväntan en vanlig dag med 141 nya inlägg (mycket inlägg, mycket sidvisningar) Så min enväldiga domarbedömning är att det inte försiggick något fuffens på den fronten.

Vad gäller ärende två har forumrådet gett fuskinstansen en reprimand för det bristande underlaget i dopingmålet. En utredning tillsattes och instansen kom snart upp med kompletterande bevis för att oegentligeheter de facto försigått. Bifogade bildunderlag stärker åklagarens anförande att siffrorna har ändrats efter den av utsatta tidpunkten för tävlingens slut.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Vi tar fram REGELBOKEN och läser..............VAR någonstans står det att man inte får ändra sin ursprungliga gissning? Jag hävdar här att Reggis inte har fuskat!

Detta p g a att JAG tänkte göra likadant, men ada hann före............ ;D

Här har nu en oskyldig individ hängts ut till allmän spott och spe. Jag förordar i detta fall avstängning och dryga böter för de uthängande!  ;D ;D ;D


ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Nu är det ju så att åklagaren och fuskinstansen har mutat domaren och forumrådet med ett starkt löfte om att unna sig nåt riktigt gott i helgen så domslutet står fast   ;D
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
HAHAHA, DET kan medföra RETRO-förbundsbestraffning. Tagande av muta. JO jag tackar för erkännande skriftligt.

Nu funderar jag på, hur många som inte förstår att vi bara skojar och har roligt tillsammans ??? ???

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Forumrådet lovar ha tunga förhandlingar om mutbrottet över en gourmetmiddag i helgen :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Tack Reseda äntligen en person som förstår att man kan inte lägga till regler i efterhand  som vissa här ägnar sig åt. Min gissning var registrerad innan tävlingen var avgjord och i god tid innan klockan 24:00.

Jag tycker det är upprörande att för att då lura mig på min rättmätiga seger så skapas det nya regler. Plötsligt så får man inte använda forumets olika funktioner utan att bli anklagad för fusk. Det värsta är inte att jag blivit snuvad på segern och den rättmätiga berömmelsen den skulle ha gett mig utan det är att bli anklagad för fusk.

Skulle jag, Reggis, fuska mig till en seger, aldrig. Kan jag inte vinna med tillåtna medel så erkänner jag mig besegrad. Men i det här fallet så är det bara så att vinsten är min och äran skall tillfalla mig och bara mig.

Jag undersöker just nu vilka rättsliga åtgärder som kan vara lämpliga för att tvinga fram ett korrekt resultat. Det är antingen Konsumentverket eller Datainspektionen. Själv tror jag att jag kommer att vända mig till konsumentverket eftersom det hela är utlyst som en tävling där en annan person utropats som segrare på min bekostnad. Jag är upprörd. Denna sinnesrörelse som den felaktiga fuskanklagelsen föranlett har orsakat och fortsätter att orsaka mig själslig skada. En skada för vilken jag kommer att begära ett stort skadestånd.

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Reggis, som varande din försvarsadvokat i ärendet, föreslår jag, att vi vänder oss till RIN.
Denna instans är väl bevandrad i handhavandet av ärenden gällande fusk.