Allmänt > Fria diskussioner
Stil och smak
Reggis:
Är det så att du insinuerar att Östermalm ligger i Stockholm Ada? Det är naturligtvis fel. Östermalm tillhör Djurgården och Djurgården tillhör som alla vet Pajala kommun. Vad sjutton gjorde du i Pajala Ada? Det är klart att det är mycket pälskläder i Pajala för där är det kallt. Det är den enkla förklaringen Ada.
Nej den här Nallen kommer just från Pajala, det vill säga Djurgården för där ligger Skansen med alla djuren inklusive Nallarna, ser du. Blandade ihop honom med Carola för hon är ju Uddevallas egen lilla sångfågel. Fast hon är den enda struts som jag har hört sjunga.
Reseda:
http://www.youtube.com/watch?v=AFI5EZKLZgo&feature=related
Klart ni ska lyssna på en sjungande struts! 8)
Chicaboom:
Ada, du hade hade hatat min favoritkappa! ;D Vid och "capeig" med krage i leopardpäls. Jag är svag för såväl caper som pälsdetaljer. Kvalitativ fuskpäls får det dock vara för min del, skulle aldrig köpa eller ha på mig riktig päls.
Halsbandet faller mig inte direkt i smaken, det är inget jag skulle köpt, men för den sakens skull inte sagt att det inte är både väldesignat och intressant. Jag hade definitivt tittat en extra gång om jag såg det runt någons hals.
änglautanskor:
Ber så mycket om ursäkt men Nisse lurade mig faktiskt att tro att du samlade på persiennsnören, jag var mycket impad en stund över samlingsobjektet, men får faktiskt skylla på trötthet , utarbethet samt vanlig korkhet!!!
Men tycker fortfarande att det är himla kul att jag gick på det, jag skrattade inte åt ditt halsband utan över mig själv samt över Nisses bus!
Reggis:
Men hallå Änglautanskor, knack, knack, är det något hemma. Samlar på persiennsnören. Visst det finns alla sorter men persiennsnören tar nog priset. Dessutom att du blev impad över samlarområdet gör mig orolig. Det fanns en äldre dam i Stockholm som samlade på levande svanar var det du?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion