Allmänt > Fria diskussioner

Handlingsvana på loppis etc.

<< < (2/8) > >>

JJ:
Här i Göteborg är Tradera också populärt, men det beror kanske på att det bara bor fattiga arbetare här som inte har haft råd att köpa något av högre kvalitet.

Reggis:
Jo jag har märkt det vid de besök jag gjort i Göteborg. Inget vidare utbud där direkt. Då är det väl tur att Tradera finns så ni kan få se glansen från Stockholm i form av kapsyler, ölburkar och fina pins.

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet ons 30 jan 2008 22:00:43 ---Jo jag har märkt det vid de besök jag gjort i Göteborg. Inget vidare utbud där direkt. Då är det väl tur att Tradera finns så ni kan få se glansen från Stockholm i form av kapsyler, ölburkar och fina pins.

--- Slut citat ---

Det DÄR höll inte riktigt Reggis. Jag bor bakom höstacken, och har dyngstacken till granne, och det är bokstavligt talat. Kan nog kika till en granne och ett sommarhus också om jag anstränger mig, annars är det bara hagar och hav så långt ögat når.

Och MYCKET av det jag skickar iväg går till ... vad tror du?

Anja:

--- Citat från: Reggis skrivet ons 30 jan 2008 21:44:04 ---Bodde jag någon bonnahåla så skulle nog jag också handla på Tradera
--- Slut citat ---

Nä, det tror jag inte på. Du har beskrivit att fyndjakten är viktigare än fyndet, eller minns jag fel? Du skriver mycket. Tradera är ingen vidare jaktmark.

Reggis:
Det är naturligtvis till Stockholm Kikarbara. Det beror på personalbrist inom åldringsvården.

Anja det är nog som du säger jag skulle för det första aldrig bo i en bonnahåla så där sprack det.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion