Författare Ämne: LÃ…ST TRÃ…D, hjälp, hur låser man upp och hur gjorde jag det??????????  (läst 16720 gånger)

kikarbara

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Anja, vi förenar oss i bön så du får synen åter.
Kan vi på samma gång be för min utgående mail i Telia som inte funkar. Det är väl den förb....de snöns fel. Funkar den inte i morgon, så vet jag att ni inte bad!

Ang telia, så är det högre makter än så, och det är väl en stackars tekniker som sliter.... vi har ingen snö och ingen mail, men telia har vi så det räcker och blir över.

Reseda

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Bara 3 mil härifrån låg snön decimeterdjup imorse och det har snöat rikligt under dagen.
Vi har fått ca 100 flingor.... Ja vi bör nog tänka på dem som sliter ute i mörkret i blötsnö.

kas

• Gäst
Du har själv låst, sen är det låst tills Ada öppnar! Den funktionen är förrädisk, man kommer inte ur sen, som i andra lägen...Jag låste finska dragspel under uppbyggnaden, jag tänkte att nästa ggn. så öppnar jag och fortsätter, det var bara att be Ada öppna, men nu när den skulle vara låst, så gör jag det inte för det har skrivits beundrande inlägg, som om man tänker efter minsta lilla ,kunde ha skrivits nån annanstans...

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Jag har lyckats att låsa en tråd, helt av ett misstag... hur tusan lyckades jag med det och hur låser jag upp den igen, det var inte min avsikt att låsa något.............

Ada hör bön :) Om inte du har klickat på "lås tråd" medvetet (vilket jag trodde) vet vi nog inte om det är du eller jag som råkat klicka på det. Långt ner till vänster på sidan kan man klicka på detta, admin och trådstartaren får låsa, bara admin kan låsa upp.

Kan ju betecknas som en förmån att den som startar en tråd kan få bestämma när det är slutdiskuterat?

Jag låser upp
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

• Hjältemedlem
    • Visa profil
    • blogg

Ada hör bön :) Om inte du har klickat på "lås tråd" medvetet (vilket jag trodde) vet vi nog inte om det är du eller jag som råkat klicka på det. Långt ner till vänster på sidan kan man klicka på detta, admin och trådstartaren får låsa, bara admin kan låsa upp.

Kan ju betecknas som en förmån att den som startar en tråd kan få bestämma när det är slutdiskuterat?

Jag låser upp

Tack så hjärligt!
Jag är på väg att gå och lägga mig, så mitt långa svar till Reggis får anstå tills imorgon =)!

kikarbara

• Hjältemedlem
    • Visa profil
    • blogg
Ja är inte det liksom samma sak Kikarbara, Ada eller Gud, det går väl på ett ut. Låt oss då i stället bedja till Ada för att tråden må låsas upp.

Fast tyvärr fick vi inte reda på om det var Gud, Ada eller jag själv som hade fepplat. Men nu ser jag en liten ruta som jag inte noterat tidigare strax under denna jag skriver i. Det står LÃ…S DETTA ÄMNE bakom en såndär man kan klicka i, tror jag. Nu fick jag reda på det med...

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
    • Visa profil
Ja just det, lås ämne, inte lås tråd, jag kunde inte läsa vad det stod medan jag skrev..

kas

• Gäst
Det här med IPnr. får ni förklara, jag kan inte se nåt i vilket läge jag än väljer!
OSA! ???

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
kas, titta i inläggsrutan längst ner till höger. Vid Loggat ser jag mitt IPnr. i mina inlägg. I alla andras inlägg finns inget nummer alls vid Loggat

kas

• Gäst
SORRY! Är det för att jag är inloggat läge jämt kanske, som det inte kommer upp?

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
Det är jag också. Skaffa nya glasögon eller putsa dina gamla.

Vet inte hur det kan komma sig att du inte ser vad vi andra ser. Du är säkerligen moderat  ::) ;D

kas

• Gäst
Svar, vi är några som har loggat in for ever! Antagligen fungerar programvaran så att den som inte gör det, ser sitt IPnr som ni säger! Kolla på medlemslistan, kas har en grön ruta längst ut till vänster, det kan vara avgörande...och så bekvämt!

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
    • Visa profil
Jag vet inte vad som avgör om det syns, men jag ser allas och det är väl huvudsaken  ;D, allvarligt skämtat är det ju för er egen trygghet, IPt blir registrerat

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
kas,"Svar, vi är några som har loggat in for ever!"  Var gång som jag rensat cookies och papperskorgen, så måste jag logga in på nytt.

Reggis

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Jag känner mig väldigt trygg Ada. Har slutat med deodorant under armarna till och med nu när min IP-adress syns här. Det gör mig till en säker kvinna, säker under armarna.