Allmänt > Fria diskussioner
Spott, fräs, tvi och ve!!!!!!!!!
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet ons 12 mar 2008 00:43:55 ---ååh, påsktuppen :) ::) :P
--- Slut citat ---
Påsktuppen? Påskharen menar ni väl??
ada:
Tyst nu, tycker påsktuppen låter mer .. öh ... attraktivt, förstör inte nöjet för mej nu :)
Sen får jag kommentera mitt egna gnällande, jag slet som en hund i köket, och sjuk var jag ju.... nej vänta nu, jag kände mej inte sjuk längre :)... förkylningen var tydligen på väg att försvinna (helgen var rätt kass) Så jag var väldigt nöjd, när jag satt där med en slev i glassbyttan jag var tvungen att äta upp (glassen inte byttan) jag hade ju tillfrisknat!
Nu ska jag gå och ta hand om mina småttingar!
JJ:
--- Citat från: Reseda skrivet ons 12 mar 2008 00:18:10 ---Har fixat duschen idag med Cillit Bang (orange kork) VARFÖR har inte detta städmedel uppfunnits tidigare? Suveränt mot kalkavlagringar.
Nu vill jag klaga över alla de gånger då jag slitit ve och fasa i 50 år, för att få bort kalk.
--- Slut citat ---
Funkar det även på fat till blomkrukor med kalkavlagringar på?
Reggis:
Småttingar, är det ohyran som blivit hemlös på grund av din städmani Ada? Bussa tuppen på dom bara, det är rätt åtgärd.
convallaria:
Är det nån mer än jag som retar sig på de maktfullkomliga småpåvar som kallas sotarmästare?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion