Retroshoppen > Säljes
gran + barr byggsats
kikarbara:
Det låter onekligen som ett fynd det där!! Särskilt fimpen, den kan vara bra att ha om cigaretterna är slut någon gång... låter helt klart som om jag skall slå till snabbt där! 8)
Reseda:
Vad är det för konstigt vitt pulver på granen?
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet fre 29 feb 2008 21:24:53 ---Vad är det för konstigt vitt pulver på granen?
--- Slut citat ---
Tyst nu, jag hoppas att det följer med. Har sett att det fungerar som centralstimulansia på barn som blir höggradigt påverkade när det landar, de får fart och rosa kinder, jag hoppas jag kan nyttja deras berusningsgrad till städning...
nisse 8:
--- Citat från: kikarbara skrivet lör 1 mar 2008 10:31:06 ---Tyst nu, jag hoppas att det följer med. Har sett att det fungerar som centralstimulansia på barn som blir höggradigt påverkade när det landar, de får fart och rosa kinder, jag hoppas jag kan nyttja deras berusningsgrad till städning...
--- Slut citat ---
;D ;D
kikarbara:
Det är nog dessutom beroendeframkallande, så undrar om socialstyrelsen har tänkt på att införa ett förbud? Hur många barn går inte och väntar ivrigt på att det skall falla, och står och kikar trånande vid fönstret när de ser det, helt euforiska, skriker högt vid blotta ansynen. Deras missbruksbeteende kännetecknas dessutom av en iver, de kan knappt vänta tills det har fallit ner, utan det är paltorna på direkt... huvva, det är farliga grejjer, det där vita pulvret! :o :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion