Retroshoppen > Säljes

gran + barr byggsats

<< < (5/7) > >>

Reseda:
OH YESS! Detta vita pulver är absolut livshotande. Har sett folk fara nerför backar på detta. Slutar som sprattlande fiskar i orange nät! VARNING borde utfärdas i TV.

Kan nu auktionera ut 1 st utslagen björk. Höjden är lagom för inpmhusplacering. Hämtas på plats! :D

änglautanskor:
Jag blir ju nyfiken på detta vita pulver, blir barn lugna eller glada av  att inta detta? Var finner jag rätt dos för barnen? Vad händer vid överdosering?
Kan det inte vara farligt att åka nerför backar på ett pulver?

Svar önskas av en orolig mormor!

convallaria:
Jag förstår nog att ni därnere i Sveriges stjärtregioner är avundsjuka på vårt vita glitter. Självklart, Kikarbara, medföljer det, plus lite reserver som just nu flimrar ner från den jämngrå himlen. Dottern ska baka scones när hon gjort läxan, så då kanske det kan passa att hämta granistallationen och ta den där heta koppen te?

loppistanten:
Jädrans!!!  :'(
Om jag bara hade vetat att dessa gran-byggsatser står i så hög kurs hos retrofolket!

Det är smärtsamt att meddela att jag i dagarna har SLÄNGT ett exemplar av sorten - ganska vist fattades en del av barren - men det hade gått att jaga fram ett hekto hos grannen som fortfarande har sin utegran kvar.

Vist - jag hade fått gå ut med saxen i mörka natten - men så är det med oss samlare - vi skyr inga medel för att kompletera våra samlingar  ;D

änglautanskor:
Loppistanten! förstår att det är smärtsamt för dig att ha missat detta tillfälle att sälja gran i byggsats...........vill nu ge dig en storartad chans på att göra stora penningar......hoppas att du hänger på , ett stort tillfälle för endast dig!!!!!!!!!
Jag har en unik import av rena snygga samt smakfulla snöbollar från EU anpassade länder med klimatanpassade utslagsrätter!
Passa på! Frysen är full , sälj till dina vänner eller ge bort som gåva ..........en unik boll gjord av snö , köp två betala för tre!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion