Retroshoppen > Säljes

gran + barr byggsats

<< < (6/7) > >>

loppistanten:

Tack änglarutanskor - I morgon går jag till banken o berättar om din äffarsidé - om dom inte har fryst mina tillgångar  ;D - så är jag med!

Sedan kan man nog räkna med att efterfrågan på dina eminenta snöbollar inte kommer att bli så stor just nu - jag menar - alla längtar ju efter värme

MEN - jag har bestämt mig

nu gäller det att ha is i magen och fylla frysen och vänta till värmeböljan slår in - jag kan lova dig - att då delar vi i porten! :-*

änglautanskor:
Yes!! Jag har byggt upp stora fryserier, ska snart frakta tio ton snöbollar till Irak samt till Iran ,nu ska det bli andra bollar av!!!

Ficklampan:

--- Citat från: kikarbara skrivet ons 27 feb 2008 23:05:27 ---vad gulliga ni är!! =)!

--- Slut citat ---

Ja och roliga, hihi :D *ligger på golvet och vrider mig av skratt* ;)

Nastamuumio:
Det går lite trögt med mina trevare om en gemensam insats att klä en gran här i Sthlm,men vad jag kan utläsa av konversationen härovan borde admin vid det här laget hunnit limma tbx barren och ha  EN gran för mycket såvida hon inte ändrat sig och recyclat den istf att köpa en ny.

Om det mot förmodan är så att den sålts svart vid sidan av denna plattform kan jag tänka mig att ge ett bud på den ny-utslagna björk Reseda ville sälja i början av mars.
Det har ju gått en tid och det ligger därför i sakens och tidens natur att jag hellre tar den inslagen än utslagen.

Slå gärna in den i lagom stort .jpeg- eller .gif-paket så kan vi cyberdekorera granen/björken genom gemensamma insatser.

ada:
Du har rätt, jag sålde byggsatsen svart till en retroit som önskar vara anonym  ;)

I år har jag bidragit till recyclingen genom att köpa en mycket illa åtgången liten plastgran för 10 kr, som behövde omtanke om varje liten krokig gren innan den ens började likna en gran  Den dekorerades sedan med slitet glitter som använts i luciatåg och små små kulor och bjällror och bjäfs som suttit på enar mm i fådda julgrupper genom åren (+ några små julpynt barnen gjort i skolan under åren).

Se det nu framför er alla att admin haft den framförhållningen att ha sparat precis varje dekoration innan en vissen julgrupp slängts, det kan vara bra att ha nån gång Och det fanns en överbliven ljuslinga från willys för 15 kr, så nu har den utflyttade sonen också en liten gran. Här står en liten som är köpt för halva priset 12,50? på willys härom året efter jul. Det blir riktig gran här bara när vi är hemma över julhelgen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion