Allmänt > Fria diskussioner

Nu blir jag en hjälte, oj man strålar!!!!!

(1/5) > >>

Reggis:
Jag har räknat ut att detta inlägg gör mig till en hjälte. Jag kommer att tillhöra samma uppburna personer som JJ, Kikarbara, kikaren kallad, Reseda och vår högt vördade Administrator, Ada.

För att fira denna upphöjelse kommer jag att presentera en äldre Skånsk textil från Sjöbo.

Reggis:
Tycker vi ”Hjältemedlemmar” borde alla få en sådan där röd text när vi är inloggade som Ada har på startsidan. Det skulle liksom kännas lite extra att få sin signatur i rött.

kikarbara:
Ã…hh, jisses vilken matta!! Såå underbar, det kittlar för fullt i mitt kitchöga! (trots att jag ju vet att den här är en matta av klass, och säkerligen anor och historia med!).

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet sön  2 mar 2008 20:54:07 ---Tycker vi ”Hjältemedlemmar” borde alla få en sådan där röd text när vi är inloggade som Ada har på startsidan. Det skulle liksom kännas lite extra att få sin signatur i rött.

--- Slut citat ---

JAAAA!! Jag håller självfallet med, gillar att se mig själv seglande i rött, förstås =)!
Oj, nu såg jag mitt antal inlägg, så mitt namn i rött och detta antalet under och de flesta hade bett mig vika hädan...

Reggis:
Det är ingen matta utan en mycket mycket fin väv gjord i Sjöbo kommen (Blentarp) på 1800-talet. Tyvärr så gör bilden inte denna väv rättvisa. Den är rätt stor och gjord i två stycken som sytts ihop. Man hade oftast inte möjlighet att väva så brett i ett stycke på den tiden. Att den är gjord i två delar ser man inte om man inte granskar med lupp.

Ja visst, det vore inte mer än rätt att vi fick röd text som Ada på våra signaturer.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion