Allmänt > Fria diskussioner
Peder Lamm då?
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet ons 5 mar 2008 12:43:03 ---Det är inte det värsta Kikarbara, jag tror inte du förstår vad du skriver heller, och det är allvarligare. Prova med att läsa det du skrivit och se om du förstår. När du tycker du har förstått det du skrivit så förstår du kanske också det du läser. Hänger du med? Nej det gör du naturligtvis inte men försök.
--- Slut citat ---
Och du sätter inte ens tummen på det ALLRA värsta, Reggis. Jag FÖRSTÃ…R vad DU skriver. :o Hur kändes det på en skala? ;)
Reggis:
Att du förstår vad jag skriver Kikarbara förvånar mig inte alls då jag är en lysande kommunikatör. Med min ödmjuka och diskreta framtoning samt erkända finkänslighet är jag älskad av de flesta.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet ons 5 mar 2008 18:29:35 ---Att du förstår vad jag skriver Kikarbara förvånar mig inte alls då jag är en lysande kommunikatör. Med min ödmjuka och diskreta framtoning samt erkända finkänslighet är jag älskad av de flesta.
--- Slut citat ---
*skrattar högt men glatt* det är nog framförallt din bristande ödmjukhetsnivå som jag älskar fullständigt och helt förbehållslöst. Du är en stor inspiratör för mig, sanna mina ord. Hm, jag tror mig veta att du är en finne i arschlet på många, och jag antar att du låter det vara deras problem, och det är det jag tycker är fullständigt lysande.
Vi är aldeles för många som springer runt och mesar oss och ber om ursäkt för att vi finns. Go for it girlie, du är cool, och det är sagt med hjärtat!
Reggis:
Såå, du tycker inte att jag håller en låg profil Kikarbara. Tyvärr så kan ibland min vana att alltid bestämma lysa igenom. Men då jag är så begåvad och smidig som en panter får jag omgivningen att spinna som kissemissar trots att jag ger dem pisk på stjärten.
Det gäller att aga sin omgivning med ett elegant leende på läpparna och få omgivningen att tycka att det är en ynnest att bli förolämpade av just mig. Mitt mål är att kunna loska en person i nyllet och få denne att säga tack snälla kan jag inte få en repris.
Reseda:
Och hur tänker Reggis göra om 30 år, då lilla stjärten inte vickar utan går i vågor?
Då detta infaller, dompterar man omgivningen med husmanskost. Anmäl dig snarast till kurs ;D :o :D :-* Lavv u to
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion