Författare Ämne: Folket flyttar in  (läst 3633 gånger)

JJ

• Global moderator
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
Folket flyttar in
« skrivet: lör 21 jun 2008 19:23:41 »
Om någon ser en släpkärra med text: "Hyrd på Shell i Ockelbo" ståendes utanför kungliga slottet i huvudstaden så är det bara en av de rödblodiga som flyttar in. Undrar just vad han tar med sig? Ett soffbord från IKEA? En platt-TV från Siba? En bordslampa från Willys? En matta köpt på loppis?
« Senast ändrad: lör 21 jun 2008 19:25:56 av JJ »

änglautanskor

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Folket flyttar in
« Svar #1 skrivet: lör 21 jun 2008 20:54:50 »
Jag vet vad som finns i flyttlasset , där finns en skinngrupp från finska soffbutiken med tillhörande soffbord i marmor, självklart finns det matsalsmöbler från Carl Malmsten i hemmet samt sängar från Hästens.

JJ

• Global moderator
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: lör 21 jun 2008 21:22:42 »
Jag vet vad som finns i flyttlasset , där finns en skinngrupp från finska soffbutiken med tillhörande soffbord i marmor, självklart finns det matsalsmöbler från Carl Malmsten i hemmet samt sängar från Hästens.

Jag tror knappast att en gymägare i 30-årsåldern har Carl Malmstensmöbler hemma i ungkarlslyan!

änglautanskor

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: lör 21 jun 2008 22:04:54 »
okej , kanske fel ute med Malmstensmöbler, kan matsalsmöbeln vara från Ikea istället då? Eller nåt arvegods från farfar och farmor?

Reseda

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: lör 21 jun 2008 23:13:25 »
Förmodligen bara tandborsten, kläderna och de personliga träningsgrejorna. Han hyr nog möblerat.