Författare Ämne: Denna förbaskade Euro…  (läst 3162 gånger)

Reggis

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Denna förbaskade Euro…
« skrivet: tis 4 maj 2010 16:32:47 »
Nu har Euron totalt förstört investeringsklimatet i Sverige genom att göra börsen nervös och kinkig. Minsta lilla rykte skapar svallvågor och börsen beter sig i stort sett som en klimakteriekärring.

Jag vill ha en potent börs med flaggan i topp. En börs med stake i som inte viker ner sig bara för att någon säger Björklund eller Folkpartiet. Den senaste månaden har jag inte tjänat en spänn på börsen med undantag för några ynka 1000-lappar på ett bungyjump i SEB.

Jag har inte förlorat något heller, vilket jag borde vara tacksam för. Men jag är en otålig flicka som vill ha en jämn ström av kapital som berikar mina konton. Att bara ägna sig åt snabba klipp är inte min melodi även om ett och annat bungyjump kan sätta lite färg på vardagen.

Man får glädja sig åt att det blir billigt att leva i Grekland framöver. Nästa vår borde det vara rea på det mesta i detta land. Kanske går det så långt att de säljer ut lite ovärderliga antikviteter. Priset på deras kulturarv torde i alla fall ha sjunkigt ordentligt. Det är som man säger, inget ont som inte har något gott med sig.  Jag ser fram mot denna rea på antika klenoder.

SlimsPunktSe

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 112
  • Driver onlinebutiken Slims.se och ÄLSKAR prylar!
    • Visa profil
    • Slims.se - Det var bättre förr!
SV: Denna förbaskade Euro…
« Svar #1 skrivet: tis 4 maj 2010 18:27:14 »
Undrar vad en tempelruin kan gå loss på nästa vår...  :D
Det var bättre förr, det har jag alltid sagt.

Reggis

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: tis 4 maj 2010 20:13:35 »
Funderar du också på att ha en i trädgården. Vore kul med lite såna där pelare och lite andra tjossan från forntiden. En staty av Afrodite skulle sitta fint för att inte tala om en med Herakles, mums.

SlimsPunktSe

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 112
  • Driver onlinebutiken Slims.se och ÄLSKAR prylar!
    • Visa profil
    • Slims.se - Det var bättre förr!
« Svar #3 skrivet: tis 4 maj 2010 20:36:14 »
En ypperlig början på en carport är min plan!
Det var bättre förr, det har jag alltid sagt.