JAG upplever det som provocerande i allra högsta grad.
MINA söner är minsann uppfostrade av en KVINNA av den rätta sorten. En som förstår, att de i alla lägen måste pysslas om. Nutidens kvinnor veta ej sin plats. Därför är det idag så mycket skilsmässor.
De kan inte heller laga mat och baka. Barnuppfostran ska vi bara inte tala om. Arma småflickor som fråntas nöjet i att lära sig att vårda ett HEM med allt vad där tillhör. Det är patetiskt att se, hur nutidens småpojkar kämpar med virkning av överkast, så tårarna rinner. Givetvis övervakade av en despotisk kvinna. Här borde BRIS träda in!
kvinnor av idag förstår inte heller, att en man ofta drabbas av akut ryggskott, då det är dags att "jula ut". En KVINNA pysslar i detta läge om sin man, på det att de må länge leva lyckliga i sitt hem.
KVINNAN bör delegera på döttrar att hjälpa till med "utjulningen". Mannen uppmuntras bäst med piffiga smårätter, under den jobbiga konvalecenttiden i soffan.
Att jämföra MANNEN med en bäbis är det dummaste jag läst på länge. Därför att, det finns inte så stora PAMPERS!!
"Det finns en metod som är oslagbar om man skall få mannen att vara lydig och hjälpsam det är att massera mannens lilla huvud med jämna mellanrum." Detta uttalande vill jag å det strängaste förkasta! Det förhåller sig nämligen så, att om detta praktiseras, kan mannen svimma av blodförlust. Pågår detta under längre tid, finns risken att mannen hamnar i koma!!