Allmänt > Fria diskussioner
Antikdeckarna från igår
kikarbara:
Idag åker jag och hämtar rester från en handarbetsaffär som lades ner i början på nittiotalet och jag har inte så bra koll på vad som finns (utom garn, det finns inte vet jag) och det är alltid lika spännande. Ni som kan se programmet tänk gärna på mig, vill ni berätta lite i efterhand så blir jag glad!
Ha en kanondag allihop!
nisse 8:
Ska du åka bort när det är repris, då får du leva i ovisshet resten av ditt liv :o
Du kan säkert titta på internet senare :)
Reseda:
Kikis, hör av dig om det finns ritade osydda handarbeten.
ada:
Kikis, du får betala 50 kr för en månad på http://anytime.tv4.se/webtv/ man kan avboka det direkt för att slippa vara orolig för löpande kostnader och ha bara den månaden och se hur mycket man orkar då, så taktiskt sett kan du vänta nån vecka och se hela säsongen Antikdeckare, om du kan ge dej till tåls vil säga
Ett toppenavsnitt detta, jag skrev redan i en viss tråd om ett bord av Schriever-Abeln, för det fina bordet var ju med! Men kan ju tillägga att det var fina emaljskyltar med och mängder med andra fina lanthandelssaker och retroprylar!
kikarbara:
Nu är vi hemkomna igen och på vägen fick vi en snilleblixt; att ringa sambons syster i göteborg som säkerligen hade teknisk utrustning nog för att föreviga detta program på en avläsbar enhet. Och så fick vi ta omvägen om göteborg på väg hem för att inkassera detta åtråvärda objekt. Klockan är lite väl sent slagen för att inmundiga det åtnjutbara men under morgondagen skall väl en stunds vila kunna innfinna sig.
Nu skall jag störtdyka i olika mönster, jisses, att det kan finnas så många...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion