Allmänt > Fria diskussioner
Antikdeckarna från igår
kikarbara:
Nu har jag tittat på programmet. Och tänk den som hade fått vara en fluga på deras vägg och däremed hade kunnat rota runt bland alla saker. Blir verkligen blå och gul och grön av avundsjuka!
Men jag hoppas att de har skitroligt när de går igenom. Även om det är små ting av mer ringa varde per pryl, så finns det ju en del sammantaget och framförallt får man så mycket rolig kunskap av att hålla på och sortera igenom; det är mer värt än pengarna men det upptäcker de nog på vägen.
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet lör 29 mar 2008 12:14:39 ---Kikis, hör av dig om det finns ritade osydda handarbeten.
--- Slut citat ---
Det fanns två gardinkappor, (medföljer mönster till matchande paradhandduk och duk om jag inte missförstår helt men inte väv till detta) och en babyhätta/hakklapp.
Inboxa mig för mailadress så får du bilder.
Du råkar inte bo i västerbotten? För det fanns visst ett sådant ritat motiv med, med garn till.
Anja:
Glöm inte Antikdeckarna ikväll, Tv4+ kl. 20.00. Jag tror det blir en del retro.
Anja:
Det var magert med Retro-prylar... Sorry. Jag hade läst i någon kvällsblaska om 60-tal....
Jag är imponerad över Anders kunskaper i kinesiska. Hur lär man sig ett främmande språk så bra?
Vilken historia det finns i det vi fick se.
ada:
Ja det var till att luras det :) Men plaststolen var ju desto mer retro, vad hette formgivaren?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion