Allmänt > Fria diskussioner

Vart bor alla vi som är medlemmar?

<< < (16/18) > >>

lurv:

--- Citat från: Jemmifer skrivet tis 15 apr 2008 22:31:46 ---Då vet nog din sambo vem min son är.....Stenhusets yngsta inneboende.

--- Slut citat ---

Sambon jobbar inne i Finspång på skolan som tillhör Mo gård och även på elevboendet på villavägen. En av våra goda vänner, Leif jobbar eller har jobbat på Hyttvägen :-) Min och sambons äldsta son (snart 4 år) Är en stor beundrare av Leif. Leif är också döv och pratar teckenspråk men frågar du Kotte så heter det inte teckenspråk utan "prata Leif"  :D

Reseda:
Reggis, du som är van campare  ;D ;D ska du bo i husvagn eller på höskullen?

Reggis:
Van campare Reseda, det var kul. Mina campingerfarenheter inskränker sig till några fyllecampingar i tonåren. Har inte ens något minna av att vi hade tält. Låg nog mest och guppade under någon kille som fick vara täcke.

Reseda:
TROR du ens en enda liten sekund, att jag glömt ditt kåseri, om när du var på camping med husvagn. Resultatet av det kåseriet blev: Nu stol till datorbordet. 7 veckor i gipsvagga. Tandläkarräkning på 14000:- för återställande av käke. Ojojoj om vi kunde få kåseriet i repris..... ;D ;D ;D

Reggis:
Tyvärr så åkte jag ju på censur. Hade skrivit fler kapitel men alla siter är ju så pryda. Tror inte Ada skulle släppa igenom den om jag skulle hitta den på disken.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion