Författare Ämne: Mykoplasma -synd om mej :(  (läst 23906 gånger)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #45 skrivet: sön 13 apr 2008 12:10:38 »
Som man kanske kan se mellan raderan så rör det sig lite i min inkorg och detta var en respons på ett inlägg där.

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #46 skrivet: sön 13 apr 2008 12:45:23 »
"Jag vågade inte ställa frågan på Pes ärligt talat, men här kan jag göra det.

Svaret har du väl i ditt eget inlägg.
« Senast ändrad: sön 13 apr 2008 12:48:19 av Reseda »

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #47 skrivet: sön 13 apr 2008 14:08:59 »
Det var ett jävla fjäskande här tycker jag. Ligg inte där i sängen och tyck synd om dig själv Ada. Jag säger som man gör inom Christian Science, kroppen är aldrig sjuk det är din själ. Du har helt enkelt tänkt syndiga tankar Ada och nu har Gud tröttnat på dina orena tankar och straffar dig med en mykoplasmainfektion.

Därför är enda boten att du läser 481 Fader Vår fortsätter med att sjunga ”Vår Gud är oss en väldig borg” samt avslutar det hela med ett stort glas med rötjut. Sen ska du se att du är frisk.

Skulle du inte bli frisk efter detta så är det bara att konstatera att du tillhör de förtappades skara. Det skall du inte vara ledsen för, det gör jag med. Som förtappad ställs absolut inga krav på dig så det är bara att leva loppan och fortsätta med både syndiga tankar och handlingar. För är man förtappad är det ändå kört. Himlen är långt, långt borta men vad gör det när man kan ha kul idag i stället.


ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #48 skrivet: sön 13 apr 2008 15:41:11 »
Tack Reggis :), min medicin biter på det mesta inklusive klamydia, så jag anser mig snart vara ren från synd :) skall snart be att få bli tilltalad Jungfru Maria
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #49 skrivet: sön 13 apr 2008 17:37:31 »
Har du tagit ett renande bad och daskat dig med en risbastu för att få dina synder förlåtna? Nu är det ju tyvärr så att är man inte jungfru längre så är det liksom omöjligt att uppnå den statusen igen. Fast du kan göra ett försök hos skräddaren men det är inget jag rekommenderar.


ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #50 skrivet: tis 22 apr 2008 14:20:46 »
Jag glömde att jag fotograferade blommorna igår när jag snittade och arrangerade om dem (tre gerbera mindre, de var för vissna) från den höga raka Elme-vasen till denna (anonyma vas som det ligger en fråga om under svenskt glas tror jag) Fint att blommorna står sig längre än antibiotikakuren.

Sen Reggis har jag hört att man lever i Herrens tukt och förmaning och ägnar sig åt avhållsamhet en längre tid, då räknas man som oskuld igen hos någon frikyrka, jag får ta reda på det så jag vet vart jag ska söka mig :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #51 skrivet: tis 22 apr 2008 15:51:03 »
Det tycker jag du absolut skall avstå ifrån. Det låter så tråkigt att jag blir deprimerad bara att läsa det du skriver. Herrens, bara det, verkar vara en riktig tråkmåns denna herre. För övrigt varför skall han lägga sig i, typiskt killar.  Skall vi gissa på kyrka så är det bergis den där ”Fundamentalistiska Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga”. Sista dagars, bara det. Gäller det inte att ha lite lajbans de sista dagarna när det ändå går åt fanders, eller hur?


Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Mykoplasma -synd om mej :(
« Svar #52 skrivet: ons 23 apr 2008 23:43:18 »
Ska man ha lite kul i livet, så tror jag man ska passa sig för frikyrkor av alla slag. Det förefaller vara 30-tal i medlemmarnas tankesätt........