Allmänt > Fria diskussioner
Missförstå vad jag säger...
Fjoll:
En miljon flugor kan inte ha fel, ät skit!
ada:
Nej nu överdriver du allt, om det får plats 1300 i blå hallen, är det väl 7-800 flugor det handlar om? Jag tycker det är fult av dej att smutskasta Sveriges finaste tillställning, du rackar ner på maten bara för att du är avundsjuk och skulle vilja sitta där mittemot kungen och Silvia egentligen. Jag för min del önskar bara jag fick klä upp mej i långklänning och äta från Nobelservisen och bara njuta... Suck, vad är väl en bal på slottet? Alldeles alldeles underbar!
nisse 8:
1300 för 700-800 flugor....horibelt, flugorna kommer nog helt gratis om man sitter med bar underkropp på en höbal.
ada:
Det var ju en sak mellan dej och mej vad vi gjorde i Anderssons lada, jaja, jag förstår, det ingår i förnedringslekarna att offentliggöra och få mej att rodna, jag får väl ta det
Kan väl lika gärna påminna dej här och nu då, att inte glömma hundhalsbandet och flugsmällan till i eftermidag
ada:
Funderar på att censurera mej själv :) vet inte om associationerna blir så lyckade :) sen är det inte "Missförstå vad jag säger..." på avsett sätt, går det jag skrev att spinna vidare på? Låter bli att ta bort, men skriver en ny:
Ursäkta mej men nu får jag allt bli lite språkpolis här, vi som pratar om porslin ska ju känna till terminologin, det är väl det minsta man kan begära:
Underkopp? Det heter tefat om fatet är under en tekopp, och kaffefat om det är under en kaffekopp, och hör sen!
Fast det lät häftigt med en bar av höbalar, KAN du inte visa en bild på det?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion