Allmänt > Fria diskussioner
Missförstå vad jag säger...
Reggis:
Med risk för att passera ytterligare en av Adas gränder så tänkte jag berätta lite om vad de två fåglarna var på väg till. Vore du en fågel så skulle du ta me tusan bli ordentligt upphetsad av en höbal Ada. En höbal är ett utmärkt material för att göra ett reda av. Ni vet ju alla vad som föregår fåglarnas äggproduktion, jo det man absolut inte får tala om här, tvii för mina orena tankar.
Jo efter att ha åmat och kråmat sig en stund i sitt rede så gjorde sig Emma beredd på att bli bestigen av denna Tjäder. Nu vill jag inte gå in på fler detaljer så resten får ni lista ut själva.
Reseda:
Hö-bal??? Ja mycket ska man höra innan öronen trillar av. Är det månne det nya namnet på logdans?
Jag tänker, som modemedveten, inte ikläda mig hö och deltaga i balen. Verkar synnerligen inbjudande för bönder förstås! Vi andra tar fram hellångt och skrider in i balsalen.
Reggis:
Men snälla nån, nu handlar det om två pippifåglar. Jag börjar undra om inte fågelinfluensan har slagit till med full kraft. Det verkar som om det går långsamt någonstans.
Reseda:
Ja det är bara att erkänna att jag inte är lika snabb nu som i min krafts dagar. Men går det gör det!
nisse 8:
Vid din ålder ska man vara noga var man går Reseda, lårben kan åka isär lite här och där..........har jag hört 8)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion