Allmänt > Fria diskussioner
Vill du vara med i Antikdeckarna?
emelie:
Hej alla på Retroforum!
Jag jobbar med Antikdeckarna och letar nya deltagare till programmet. Kanske är det någon här som skulle tycka att det vore kul att vara med?
Det dags för den sjunde säsongen av Antikdeckarna, programmet som satte alla tittarrekord i TV4 Plus under våren 2008.
Ã…terigen ger sig våra antikexperter ut i Sverige på jakt efter nya fynd.
Nu söker vi dig som vill bjuda hem Antikdeckarna för att leta fram just dina fynd och ta reda på sakernas rätta värde. Har du, eller kanske någon du känner, ett hem som är fyllt med spännande saker och gåtor som Antikdeckarna kan lösa, tveka inte att höra av dig till:
Antikdeckarna
Emelie Gustavsson Casting 0850307864, eller mejla till: antikdeckarna@tv4.se
För mer programinformation, gå in på www.tv4.se/antikdeckarna
änglautanskor:
Ta kontakt med Reggis här på forumet , antar att hon är perfekt!
ada:
Jag tänker på Kikarbara, hur mycket fynd kan det inte finnas där i röran?
Vad säger du själv?
Och Reggis, skulle det va din grej? (du vet redan vad du har antar jag)
Hoppas du får ihop ett intressant sällskap till nästa säsong, Emelie, hur det än går till, vi är många här som gillar Antikdeckarna och följer det uppmärksamt
kikarbara:
=)! Nejtack, jag måste nog medge att jag avstår från dyligt. Förhoppningen är ju att få sorterat upp i röran nu när jag för ovanlighetens skull gör annat av tiden än att sitta vid datorn =)!
ada:
jaså, inte vid datorn? vem har då skrivit det du skrev nyss? ;)
jag är väl inte bättre själv, hur kan jag hävda att jag idag har köpt plastband på Panduro när jag nu skriver här?
jag hade tänkt mig en liten plastbandsskola som man uppfinner under arbetets gång om man säger så, eller hade du nåt material på hur man ska bära sig åt?
plastbandskolan kanske börjar senare ikväll, nu ska vi göra nåt som börjar på t och slutar på ortillas som äldste sonen som var med och shoppade tyckte lillebror skulle gissa på vad det blir till middag...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion