Allmänt > Fria diskussioner
Vill du vara med i Antikdeckarna?
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet sön 15 jun 2008 17:54:49 ---jaså, inte vid datorn? vem har då skrivit det du skrev nyss? ;)
jag är väl inte bättre själv, hur kan jag hävda att jag idag har köpt plastband på Panduro när jag nu skriver här?
jag hade tänkt mig en liten plastbandsskola som man uppfinner under arbetets gång om man säger så, eller hade du nåt material på hur man ska bära sig åt?
plastbandskolan kanske börjar senare ikväll, nu ska vi göra nåt som börjar på t och slutar på ortillas som äldste sonen som var med och shoppade tyckte lillebror skulle gissa på vad det blir till middag...
--- Slut citat ---
Just det ja... plastbandsartikeln; har inte sprungit på den, risken är att artikeln fanns med i en bunta allt i hemmet som jag klippte artiklar och annat ur.
Reggis:
Jag gick och lurade på att vara med men har kommit fram att det bara är av ondo. Vore kul att träffa dessa trevliga killar på tu man hand men det är väl en massa fotografer och andra med som stör misstänker jag. Tyvärr vill jag nog inte gå ut offentligt med vad jag håller på med på min fritid, är inte riktigt rumsrent är jag rädd för.
Fast lycka till Emelie, ert program är jättebra och intressant. Tycker det är intressantare än den där Antikrundan och era killar är mycket trevligare att titta på.
emelie:
Hej på er!
Vad glad jag blir att höra att ni gillar programmet! Synd att ni inte vill vara med men kanske.. när ni har funderat på det lite till.. :)
M v h Emelie Antikdeckarna
JJ:
Jag har skrivit det förr här - Antikdeckarna tycker jag är det bästa svenska antikprogrammet. Antikrundan är också intressant men har segt tempo och tråkigt urval av prylar. Speciellt gillar jag Antikdeckarnas små faktainslag med intressant information!
ada:
DU JJ kanske skulle ta hem Antikdeckarna till dej? Själv har jag inget att komma med, samlar mest på plastbandslampor, kunskap och bilder på prylar än prylar itself, som här i forumet, även om jag har funderat på att lura deckarna att gå igenom mina flyttlådor, haha, och nån gång har jag funderat på om man skulle hitta en gammal raritet i bokhyllorna, men det är bara fria fantasier...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion