Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Loppisar

Ada!

<< < (3/8) > >>

kikarbara:

--- Citat från: nisse 8 skrivet sön 22 jun 2008 12:48:04 ---Usch va otäckt, jag fattar inte varför ungdommar är så långt från verkligheten, dom kan ju ställa till ett riktigt elände för sig och sin omgivning.
Tur att det gick bra denna gång, men man läser riktigt ruggiga saker i tidningen nu för tiden.

--- Slut citat ---

Ungdomar? Mannen som höll i kniven var en bit över trettio... så det är tyvärr inte bara ungdomar som ställer till det.

nisse 8:
Sanslöst.

änglautanskor:
okej har tydligt varit förskonad från både det ena och andra, nu har mina ungar själva blivit föräldrar, så nu är det deras tur att oroa sig.
PÃ… tisdag bär det av till Öland, lovar att stanna till varenda loppis på vägen, även om  min man protesterar som vanligt, jag bara längtar  efter nya fynd till mina samlingar.

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet sön 22 jun 2008 23:14:23 ---okej har tydligt varit förskonad från både det ena och andra, nu har mina ungar själva blivit föräldrar, så nu är det deras tur att oroa sig.

--- Slut citat ---

Menar du att föräldrar slutar att oroa sig när barnen måste vara så gamla att de bör kunna betraktas som vuxna?? DET skall jag genast berätta för min mamma...  ;D ;D ;D

gitzie:
Berätta det gärna för min också.  ;D ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion